دانلود بازی Plants VS Zombies Xmas Mod بازی گیاهان علیه زامبی ها نسخه کریسمس

 دانلود بازی Plants VS Zombies Xmas Mod بازی گیاهان علیه زامبی ها نسخه کریسمس

.

دانلود بازی Plants VS Zombies Xmas Mod

 .

امروز برای شما کاربران عزیز بازی محبوب و اعتیاد آور گیاهان علیه زامبی ها نسخه کریسمس بازی Plants VS Zombies Xmas Mod رو آماده دانلود کردم. در نسخه کریسمس گرافیک بازی دچار تغییرات زیادی شده است . هم چنین تغییرات جالبی در بازی انجام شده که حتما توصیه می کنم این بازی رو از دست ندین.

در این بازی زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما باید با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید. شما هم اکنون می توانید این بازی Plants VS Zombies Xmas Mod را کرک شده از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

plants-vs-zombies-xmas-mod

.

912012956912

 

فرمت فرمت: EXE

حجم حجم: 101 مگا بایت

دانلود دانلود: دانلود بازی Plants VS Zombies Xmas مستقیم | لینک کمکی

رمز رمز: www.yasdl.com

منبع منبع: یاس دانلود



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR