دانلود بازی Last Knight برای PC

Last.Knight.cover  - دانلود بازی Last Knight برای PC

 

دانلود بازی Last Knight برای کامپیوتر

| بازی آخرین شوالیه |

| نسخه DARKZER0 |

 

Last Knight بازی کم‌حجم جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Enoops ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری آخرین شوالیه، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده را برای شما علاقه‌مندان به سبک مذکور به ارمغان خواهد آورد. شما وظیفه دارید که مسیر خود را در راستای سرزمین‌هایی ناشناخته در پیش گرفته و ضمن رویارو شدن با دشمنان متعدد، همواره در طرف پیروز میدان باشید. در داستان این بازی می‌خوانیم که پادشاه سرزمین شما توسط نیروهای دشمن گروگان گرفته شده و هیچ کسی جز شما قادر به آزادی وی نیست. آخرین شوالیه در واقع شخصیت قهرمان داستان این بازی است که با شجاعت تمام سعی بر آزادی پادشاه سرزمین خویش نشان خواهد داد.

این بازی، مخصوص افرادی است که می‌خواهند با صرف مدت زمان کوتاه به یک تجربه جذاب برسند. این بازی به دلیل بالا بودن حجم بسیار کم، توانسته توجه بسیاری از علاقه‌مندان به این سبک را به خود جلب کند. شبیه‌سازی محیط‌های رنگارنگ، امکان سفر در محیط‌های شناخته، صداپردازی جذاب در پس‌زمینه بازی و همچنین وجود ده‌ها مرحله متنوع از مهم‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Last Knight را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Last.Knight1 300x169 - دانلود بازی Last Knight برای PC Last.Knight2 300x169 - دانلود بازی Last Knight برای PC

 

Last.Knight3 300x169 - دانلود بازی Last Knight برای PC Last.Knight4 300x169 - دانلود بازی Last Knight برای PC

 

تریلر بازی Last Knight :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 3 Ghz
Memory: 512 MB RAM
Graphics: intel GMA 900
DirectX: Version 9.0
Storage: 200 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 83 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR