دانلود بازی World To The West v1.4 برای PC

دانلود بازی World To The West v1.4 برای PC

 

دانلود بازی World To The West برای کامپیوتر

| بازی جهان غرب |

| نسخه Razor1911 |

 

World To The West بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Rain Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. جهان غرب، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده را برای شما علاقه‌مندان به این سبک از بازی‌ها به ارمغان می‌آورد که در محوریت داستانی آن، شاهد حضور شخصیت‌ کمیک‌های اروپایی هستیم. به طور کلی برای شما 4 شخصیت مختلف در جریان داستانی این بازی قابل انتخاب است که با نقش‌آفرینی او می‌توانید مراحل بازی را پیش ببرید. هریک از این کاراکترها دارای قدرت و توانایی خاص خود هستند که گذشته جذاب هرکدام از آن‌ها را می‌توانید در روند داستانی بازی متوجه شوید.

در این بازی شما می‌توانید با مستعمرات تخریب شده، جنگل‌های سرسبز و انواع دیگر سرزمین‌های باستانی سفر کرده و از اکتشافات رموز این بازی لذت ببرید. شما به عنوان پلیر بازی، کنترل قهرمان داستانی را از نمای بالا بر عهده می‌گیرید که با حرکت و جابه‌جایی وی باید معماهای بازی را یکی پس از دیگری حل کنید. علاوه بر این، بخش عمده فعالیت شما در بازی رویارویی با نیروهای دشمن است که شیوه رفتار با آن‌ها بر طبق تصمیمات شما خواهد بود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی World To The West را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World.To .The .West1  300x169 - دانلود بازی World To The West v1.4 برای PC World.To .The .West2  300x169 - دانلود بازی World To The West v1.4 برای PC

 

World.To .The .West3  300x169 - دانلود بازی World To The West v1.4 برای PC World.To .The .West4  300x169 - دانلود بازی World To The West v1.4 برای PC

 

تریلر بازی World To The West :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Core i3
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics 4400
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Memory: 4 GB RAM
Storage: 3 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.83 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR