دانلود STM32CubeIDE 1.0.2 – محیط توسعه یکپارچه برای میکروکنترلرهای اس‌تی‌ام32

دانلود STM32CubeIDE 1.0.2 - محیط توسعه یکپارچه برای میکروکنترلرهای اس‌تی‌ام32

 

دانلود STM32CubeIDE

| محیط توسعه یکپارچه برای میکروکنترلرهای اس‌تی‌ام32 |

 

STM32CubeIDE 1.0.2 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی از شرکت اس‌تی‌مایکروالکترونیکس (STMicroelectronics) است که از سال 2007 تاکنون به طور مداوم در حال توسعه و بروزرسانی بوده و اکنون به عنوان یکی از ابزارهای شاخص در زمینه برنامه‌نویسی خانواده میکروکنترلر اس‌تی‌ام 32 به شمار می‌رود. میکروکنترلرها یک مدار مجتمع یا چیپ الکترونیکی هستند که دارای سی‌پی‌یو، رم، رام و تعدادی ورودی و خروجی قابل برنامه‌ریزی هستند. این قطعات الکترونیکی، به خودی خود یک میکروکامپیوتر به شمار می‌روند که از آن‌‌ها برای برنامه‌ریزی جهت کاربرد در موارد خاص استفاده می‌شود. مهندسین رشته الکترونیک و برنامه‌نویسان می‌توانند با تعیین شروط مدنظر خود برای ورودی، رویداد خاصی را برای خروجی میکروکنترلر تعریف کنند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، محیط توسعه مخصوص برنامه‌نویسی میکروکنترلرهای ساخت شرکت اس‌تی‌مایکروالکترونیکس را در نظر گرفته‌ایم که به دلیل محدودیت‌های اعمال گردیده برای کاربران ایرانی، امکان دانلود آن‌ها از طریق آی‌پی داخل کشور ایران وجود ندارد. نرم افزار STM32CubeIDE، یک محیط توسعه پیشرفته ++C/C است که از مهم‌ترین مزازای آن می‌توان به قابلیت پیکربندی آی‌پی (IP)، تولید کد، تکمیل خودکار کدها، ابزار عیب‌یابی کدها و… اشاره کرد. در صورتی که شما هم نیاز به دانلود این ابزار و کار با میکروکنترلرهای خانواده اس‌تی‌ام‌32 دارید، برای شما تازه‌ترین نسخه از این محیط توسعه را آماده کرده‌ایم که بتوانید بدون هیچگونه دردسری آن‌ را دانلود کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار STM32CubeIDE را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار STM32CubeIDE :

– یکپارچگی کامل با نرم افزار STM32CubeMX

– ساخته شده مبتنی بر ECLIPSE™/CDT با پشتیبانی از پلاگین‌های ™ECLIPSE

– امکان وارد کردن پروژه از Atollic® TrueSTUDIO و AC6 System Workbench

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

STM32CubeIDE.cover1  300x187 - دانلود STM32CubeIDE 1.0.2 - محیط توسعه یکپارچه برای میکروکنترلرهای اس‌تی‌ام32

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 670 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR