دانلود Vision Pro 0.1.0 – بهینه‌سازی رنگ‌ها برای افراد مبتلا به کور رنگی

دانلود Vision Pro 0.1.0 - بهینه‌سازی رنگ‌ها برای افراد مبتلا به کور رنگی

 

دانلود Vision Pro

| بهینه‌سازی رنگ‌ها برای افراد مبتلا به کور رنگی |

 

Vision Pro 0.1.0 نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای ویندوز است که با استفاده از آن، افراد مبتلا به کور رنگی می‌‌توانند رنگ‌ها را به شکل بهتری از همدیگر تشخصی دهند. اکثر ما تجربه دید نسبتا یکسانی از رنگ‌ها در محیط اطراف داریم. اما بعضی از افراد، یک و یا چند رنگ را به کلی تشخیص نمی‌دهند و به بیان دیگر، دید آن‌ها نسبت به دیگر اجسام متفاوت با دیگر افراد است. به این حالت کور رنگی گفته می‌شود که در عمده موارد، افراد مبتلا به این بیماری رنگ سبز و قرمز را به کلی نمی‌بینند. بیماری کور رنگی در انجام کارهای روزانه وقفه ایجاد می‌کند؛ زیرا که فرد مبتلا به این بیماری، قادر نیست رنگ‌ها را از هم تشخیص دهد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید ضمن تغییر در کنتراست و تنظیم شدت نور در صفحه نمایش، به شکل ساده‌تری رنگ‌ها را از همدیگر تفکیک کند. در واقع اگر شما نیز به عنوان خواننده این مطلب، به کور رنگی خفیف دچار باشید، استفاده از این نرم افزار تا حد زیادی می‌تواند مشکل شما را برطرف کرده و امکانی را فراهم کند تا بتوانید رنگ‌ها را به آسانی از همدیگر تشخیص دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Vision Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vision Pro :

– امکان بهینه‌سازی رنگ‌ها در صفحه نمایش

– قابلیت بهبود کنتراست جهت تشخیص ساده‌تر رنگ‌ها

– دارا بودن تنظیمات از پیش آماده شده برای بهبود وضوح تصاویر

– عملکرد مستقیم بر روی صفحه نمایش و امکان بهره‌مندی از مزایای آن در بازی‌ها، تماشای عکس‌ها، فیلم‌ها و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vision Pro.cover  293x300 - دانلود Vision Pro 0.1.0 - بهینه‌سازی رنگ‌ها برای افراد مبتلا به کور رنگی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR