دانلود تاندوری 2.2.9 – نرم افزار آموزش آشپزی ایرانی برای اندروید

دانلود تاندوری 2.2.9 - نرم افزار آموزش آشپزی ایرانی برای اندروید

 

دانلود تاندوری برای اندروید

| نرم افزار آشپزی با سرآشپز تاندوری برای اندروید |

 

تاندوری 2.2.9 نام یک نرم افزار جدید ایرانی برای اندروید است که کاربران با دانلود آن می‌توانند به یک مرجع آموزشی عظیم برای پخت انواع غذاها دسترسی داشته باشند. طعم و مزه غذای خانگی، به هیچ وجه قابل مقایسه با غذای فست فود نیست! برخلاف غرب، این موضوع در جامعه ایران به شکل گسترده‌تری پذیرفته شده و افراد بسیاری هستند که قرمه سبزی خانگی را به پیتزای سرآشپز ترجیح می‌دهند! علاوه بر موضوع طعم و مزه، موضوع سلامت غذاها نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. مصرف دائم غذای فست فود و غیرخانگی، در دراز مدت آسیب زیادی برای معده و دستگاه گوارش انسان در پی دارد. ولی به هر ترتیب، افراد بسیاری هستند که بنابر دلایلی همچون عدم تسلط بر مهارت آشپزی، کافی نبودن وقت لازم برای طبخ غذاها و … مجبور به مصرف غذای غیرخانگی هستند. اپلیکیشن فارسی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک مرجع آموزشی جذاب برای یادگیری مهارت آشپزی و شیوه پخت و پز انواع پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر است.

سرآشپز تاندوری، یک دستیار هوشمند و پرمحتوا در آشپزخانه شماست! تنها کافی‌ست که این اپلیکیشن مفید و کاربردی را دانلود و بر روی گوشی یا تبلت خود نصب کنید. این برنامه، بیش از چهار هزار دستور پخت مختلف از انواع غذاهای ایرانی، مدرن، رژیمی، محلی، صبحانه، سوپ، دریایی و … را در خود جای داده است که با یک دسته‌بندی منظم می‌توانید به هرکدام از این آموزش‌ها دسترسی داشته باشید. محیط کاربری فارسی و بسیار زیبای این نرم افزار تاکنون توانسته توجه میلیون‌ها کاربر از سراسر ایران را به خود جلب کرده و تاندوری را به یک سرویس آموزشی محبوب در بین آن‌ها تبدیل کند. محتوای آموزشی تاندوری، به صورت متن، عکس و ویدیو است که شما می‌توانید تنها با یک جستجوی ساده به نحوه پخت غذای دلخواه خود دسترسی داشته و شیوه طبخ آن را فرا بگیرید. هم اکنون می توانید نرم افزار تاندوری برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار تاندوری :

– امکان دسترسی آسان و سریع به دستور پخت انواع غذا‌ها

– فراهم‌سازی امکان بهبود و ارتقای مهارت آشپزی

– امکان یادگیری نحوه طبخ انواع غذا به صورت قدم به قدم

– امکان دسترسی به یک مجموعه وسیع از محتوای آموزشی دیگر آشپزها

– امکان ذخیره‌سازی محتوای آموزشی دلخواه

– دارا بودن بیش از 4000 دستورپخت و بیش از 200 ویدیوی آموزشی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tandori1 85x150 - دانلود تاندوری 2.2.9 - نرم افزار آموزش آشپزی ایرانی برای اندروید Tandori2 85x150 - دانلود تاندوری 2.2.9 - نرم افزار آموزش آشپزی ایرانی برای اندروید Tandori3 85x150 - دانلود تاندوری 2.2.9 - نرم افزار آموزش آشپزی ایرانی برای اندروید Tandori4 85x150 - دانلود تاندوری 2.2.9 - نرم افزار آموزش آشپزی ایرانی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR