دانلود Notable 1.7.0 – نرم افزار زیبا و قدرتمند برای یادداشت‌برداری در ویندوز

دانلود Notable 1.7.0 - نرم افزار زیبا و قدرتمند برای یادداشت‌برداری در ویندوز

 

دانلود Notable

| نرم افزار زیبا و قدرتمند برای یادداشت‌برداری در ویندوز |

 

Notable 1.7.0 نام یک ابزار یادداشت‌برداری جدید و رایگان برای سیستم‌عامل ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی گسترده و جذاب، کاربر را قادر می‌سازد تا بتواند نوشته‌های مورد نظر خود را به سرعت در ویندوز یادداشت کرده و آن‌ها را در محیطی امن و زیبا نگهداری نماید. در صورتی که شما هم به دنبال یک ابزار یادداشت‌برداری برای ویندوز هستید، احتمالا تاکنون با شمار بسیاری از انتخاب‌ها آشنا شده و در گزینش نهایی خود مردد هستید. هریک از این ابزارها، دارای خصوصیات مثبت و منفی منحصر به خود هستند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یکی از تازه‌ترین ابزارها در زمینه یادداشت‌برداری در ویندوز به خدمت شما عزیزان آمده‌ایم که به علت رایگان و متن‌باز بودن توانسته به محبوبیت قابل توجهی در بین کاربران برسد.

از آنجا که توسعه این نرم افزار با استفاده از فریمورک محبوب الکترون (Electron) انجام گرفته، این امکان مهیاست که بتواند آن را در چندین پلتفرم مختلف به اجرا درآورد. از سوی دیگر، متن باز بودن این نرم افزار امکانی را برای توسعه‌دهندگان مهیا ساخته تا بتوانند ضمن مطالعه سورس کد این نرم افزار، مهارت خود در زمینه کدنویسی را بهبود بخشند. قابلیت همگام‌سازی خودکار و سریع یادداشت‌ها در این نرم افزار، امکانی را برای شما کاربران عزیز فراهم می‌کند که بتوانید از تمامی دستگاه‌ها به نوشته‌های خود دسترسی داشته و اقدام به خواندن و یا ویرایش آنان کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Notable را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Notable :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– مناسب برای ذخیره‌سازی نوشته‌ها به همراه عکس و متن

– دارا بودن ابزار ویرایشگر گرافیکی و زیبا

– امکان همگام‌سازی نوشته‌ها در بین دستگاه‌های مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Notable.cover1  300x161 - دانلود Notable 1.7.0 - نرم افزار زیبا و قدرتمند برای یادداشت‌برداری در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR