دانلود Moodle 3.9.2 – سیستم مدیریت محتوای آموزشی با پشتیبانی از زبان فارسی

دانلود Moodle 3.7.1 - سیستم مدیریت محتوای آموزشی با پشتیبانی از زبان فارسی

 

دانلود Moodle

| سیستم مدیریت محتوای آموزشی با پشتیبانی از زبان فارسی |

 

Moodle 3.9.2 نام یک سیستم مدیریت محتوای آموزشی قدرتمند است که به با استفاده از آن، کاربر می‌توانید وب‌سایت‌ آموزشی دلخواه خود را در نهایت سادگی راه‌اندازی کند. این سیستم، در واقع یک راهکار متن‌باز و رایگان برای افرادی است که می‌خواهند صفحه اینترنتی خود را با تمرکز بر محتوای آموزشی راه‌اندازی کرده و از این راه کسب درآمد کنند. همانطور که می‌دانید، ابداع سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) در دنیای وب، بستری را فراهم کرد که حتی کاربران مبتدی نیز قادر باشند بدون نیاز به مهارت در زمینه برنامه‌نویسی وب، صفحه اینترنتی خود را راه‌اندازی کرده و شروع به ساخت و مدیریت محتوا در وب‌سایت خود کنند. اکنون، نرم افزار جدیدی تحت عنوان سیستم مدیریت محتوای آموزشی (LMS) منتشر شده است که امکاناتی مشابه را این بار برای راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزشی فراهم می‌کند. این برنامه مختص زمان‌هایی است که شما نیاز به راه‌اندازی یک وب‌سایت با محتوای آموزشی (از نوع ویدیویی) دارید. به عنوان مثال، مراکز آموزشی معتبر، دانشگاه‌ها و یا واحدهای آموزش مجازی از مهم‌ترین مشتریان این سیستم مدیریتی قدرتمند خواهند بود.

این سیستم مدیریت محتوای قدرتمند، امکاناتی گسترده را به منظور شخصی‌سازی وب‌سایت در اختیار شما می‌گذارد که با استفاده از آن می‌توانید وب‌سایت‌ها و دوره‌های آموزشی آنلاین را برای مخاطبین خود آماده کنید. پروژه این سیستم، به شکلی کاملا متن باز در حال توسعه است که میلیون‌ها توسعه‌دهنده در سراسر دنیا می‌توانند به عنوان بخشی از توسعه‌دهندگان آن مشغول به فعالیت شوند. دارا بودن ده‌ها پوسته مختلف به منظور ساخت و راه‌اندازی وب‌سایت آموزشی، امکان بهره‌مندی از پلاگین‌ها برای پوشش نیازها و انتظارات کاربر و همچنین انعطاف‌پذیری کامل وب‌سایت در هنگام بازدید از طریق گوشی‌های موبایل و تبلت از مهم‌ترین خصوصیات این سیستم مدیریت محتوای فوق پیشرفته به حساب می‌آیند. هم اکنون می توانید نرم افزار Moodle را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Moodle :

– امکان نصب و راه‌اندازی سریع و آسان بر روی انواع سیستم‌‌عامل‌های ساپورت شده توسط PHP

– طراحی ماژولار با امکان حذف و اضافه کردن سریع عملگرها

– قابلیت نصب و بروزرسانی بسیار سریع و آسان

– پشتیبانی از انواع پایگاه‌های داده بر حسب انتخاب کاربر

– کاملا رایگان و متن باز

– دارا بودن ده‌ها پلاگین و پوسته برای شخصی‌سازی وب‌سایت

– پشتیبانی از زبان شیرین فارسی

– امکان راه‌اندازی وب‌سایت‌های آموزشی برای کاربران داخل و خارج از کشور

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Moodle.cover1  300x222 - دانلود Moodle 3.9.2 - سیستم مدیریت محتوای آموزشی با پشتیبانی از زبان فارسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 95 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR