دانلود Service Protector 6.0.7.48 – نرم افزار محافظت از سرویس‌ها در ویندوز

دانلود Service Protector 6.0.7.48 - نرم افزار محافظت از سرویس‌ها در ویندوز

 

دانلود Service Protector

| نرم افزار محافظت از سرویس‌ها در ویندوز |

 

Service Protector 6.0.7.48 نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند به منظور محافظت از سرویس‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است. نرم افزارها در ویندوز به دو دسته اجرایی و سرویسی تقسیم می‌شوند؛ دسته اول به برنامه‌هایی گفته می‌شود که کاربر با دبل کلیک بر روی آن‌ها به محیط اصلی آنان دسترسی پیدا می‌کند. دسته دوم، سرویس‌هایی هستند که معمولا در پس‌زمینه ویندوز آغاز به کار کرده و سرویس خاصی را برای افراد فراهم می‌آورند. به عنوان مثال، سرویس‌های مختلفی پس از نصب و راه‌اندازی ویندوز شروع به کار می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرویس آپدیت ویندوز، سرویس مربوط به سرور لوکال یا … اشاره کرد. با توجه به ماهیت اجرایی سرویس‌ها در ویندوز، همواره این نگرانی وجود دارد که مبادا سرویس‌ها بر اثر یک خطای نرم افزار با مشکل در اجرا مواجه شده و یا اینکه با یک کرش، تا مدت‌ها از امکان دسترسی به آنان جلوگیری شود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید از سرویس‌ها در ویندوز به طرز واقعی محافظت کنید. در واقع این برنامه شما را قادر می‌سازد تا سرویس مورد نظر خود را همواره در حالت اجرا نگه دارید؛ حتی زمانی که یک کرش نرم افزاری رخ دهد هم این برنامه قادر است سرویس مورد نظر را دوباره برای شما به اجرا درآورد. استفاده از این برنامه، در مواقعی کاربرد دارد که یک سرویس خاص بر روی یک سرور اینترنتی در حال استفاده است. در صورتی که سرویس مورد نظر بنا بر دلایل مختلف از دسترس خارج شود، راه‌اندازی دوباره آن نیازمند دسترسی مدیر سرور و راه‌اندازی دستی آن است. این موضوع موجب می‌شود که گاها تا ساعت‌ها امکان دسترسی به سرور وجود نداشته باشد. ولی با استفاده از برنامه فعلی، کاربر می‌تواند سرویس مورد نظر خود را همواره در حالت اجرا نگه دارد و از در دسترس نبودن آن جلوگیری نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Service Protector را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Service Protector :

– امکان نظارت دائم بر سرویس‌ها در ویندوز

– توانایی راه‌اندازی دوباره سرویس‌ها در صورت وقوع خطا

– تشخیص سرویس‌های گیر کرده بر روی حالت Starting و Stopping با امکان راه‌اندازی مجدد آنان

– امکان راه‌آندازی مجدد سرویس‌ها مطابق با زمان‌بندی از پیش تعریف شده

– مصرف بهینه منابع سخت افزاری سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Service Protector.cover1  210x300 - دانلود Service Protector 6.0.7.48 - نرم افزار محافظت از سرویس‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 4.15 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR