دانلود Valentina Studio Pro 11.3.0 x64-x86 – ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده

دانلود Valentina Studio Pro 11.3.0 x64-x86 - ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده

 

دانلود Valentina Studio Pro

| ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده |

 

Valentina Studio Pro 11.3.0 x64-x86 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده است. امروزه میزان قدرت و توانایی یک سیستم نرم افزاری را از روی انعطاف‌پذیری و امکانات پایگاه داده آن می‌سنجند. اهمیت این موضوع به گونه‌ای است که تقریبا همه توسعه‌دهندگان یادگیری شیوه کار با پایگاه‌های داده را در برنامه‌های آموزشی خود قرار می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک اپلیکیشن کاربردی و قدرتمند به منظور مدیریت پایگاه‌های داده مای‌اس‌کیو‌ال (MySQL)، مایکروسافت اس کیو ال سرور (MS SQL)، اس کیو لایت (SQLite) و ولنتینا (Valentina) است. با استفاده از این برنامه و امکانات متعدد آن، کاربر می‌تواند به راحتی با پایگاه داده مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و به مدیریت جداول و اطلاعات موجود در آنان بپردازد.

پس از نصب و راه‌اندازی این برنامه که معمولا با سرعت بالایی هم انجام می‌گیرد، شما با صفحه اصلی آن مواجه خواهید شد. صفحه ابتدایی این برنامه، همان قسمتی است که تمامی امکانات آن را در یک نگاه می‌توانید ببینید. کاربر می‌تواند یک کانکشن جدید را تعریف کند و با تنظیم مشخصات سرور مورد نظر، به پایگاه داده خود متصل شود. این برنامه با دارا بودن امکان ویرایش و ساخت جداول و کوئری‌]ا از نمای گرافیکی، به کاربران مبتدی این امکان را می‌دهد که بتوانند با حداقل دانش ممکن در زمینه بانک‌های اطلاعاتی، از مزایای آن بهره‌مند گردند. همچنین در محیط کار با کوئری‌ها، کاربر می‌تواند انواع دستورات مدنظر خود را بر روی جداول اجرا کرده و نتایج آن را نیز مشاهده نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Valentina Studio Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Valentina Studio Pro :

– امکان درون‌ریزی و برون‌بری اطلاعات به پایگاه داده

– دارا بودن ابزار ویرایشگر گرافیکی برای کاربران مبتدی

– امکان ساخت و ویرایش گزارشات

– امکان اجرای آسان کوئری‌ها در محیطی کاربرپسند

– سازگاری با پایگاه‌های داده MySQL, SQL Server, SQLite و …

– امکان مدیریت آسان چندین پایگاه داده به طور همزمان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Valentina Studio Pro.cover1  300x162 - دانلود Valentina Studio Pro 11.3.0 x64-x86 - ساخت و مدیریت پایگاه‌های داده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– با توجه به نوع ویندوزتان یکی از نسخه های 32 یا 64 بیتی را دانلود و نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 49/44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR