دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC

دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC

 

دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای کامپیوتر

| بازی رویارویی با شورشیان ایالات متحده |

| نسخه CODEX |

 

Metal Wolf Chaos XD بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Devolver Digital ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم در نظر داریم، یک بازسازی جدید از عنوانی مشابه است که اولین نسخه آن در سال 2004 عرضه شد. به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، علاقه‌مندان به این بازی محبوب و خاطره‌انگیز اکنون می‌توانند تجربه‌ای واقع‌گرایانه با گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز را داشته باشند. در داستان این بازی،شما به عنوان مقام ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا ایفای نقش خواهید کرد. نام این رئیس جمهور، مایکل ویلسون (Michael Wilson) است که سعی دارد از ایالات متحده آمریکا در برابر یک شورش تمام عیار به رهبری معاونت خود یعنی ریچارد هاوک (Richard Hawk) و لشگر ربات‌های پیشرفته وی دفاع کند.

شما به عنوان مقام ریاست جمهوری 47 ایالت مختلف در سراسر آمریکا، وظیفه دارید که به رسم سوگند یاد شده در هنگام رسیدن به منصب قدرت، از کشور و منافع آن در برابر شورشیان محافظت کنید. کودتایی ناعادلانه از سوی مقام معاونت ریاست جمهوری آغاز شده و شما وظیفه دارید که تا آخرین لحظه در برابر آن ایستادگی کنید. همانطور که پیش‌تر هم گفته شد، این بازی در ابتدا در سال 2004 عرضه شد و اکنون شما علاقه‌مندان می‌توانید آن را با یک گیم‌پلی بهبود یافته و گرافیک بسیار عالی و به‌روز تجربه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Metal Wolf Chaos XD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Metal.Wolf .Chaos .XD1  300x169 - دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC Metal.Wolf .Chaos .XD2  300x169 - دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC

 

Metal.Wolf .Chaos .XD4  300x169 - دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC Metal.Wolf .Chaos .XD3  300x169 - دانلود بازی Metal Wolf Chaos XD برای PC

 

تریلر بازی Metal Wolf Chaos XD :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 32/64bit Windows 8.1 32/64bit Windows 10 32/64bit
Processor: Intel Core i3-2100 3.1GHz / AMD Athlon II X4 645 AM3 3100GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GeForce GTX 550 Ti, 1GB VRAM ATI Radeon™ HD 6850, 1GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible sound card or onboard audio chip
Additional Notes: Controller Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel Core i5-4670K 3.4GHz / AMD FX-6350 3.9GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GeForce GTX 750, 2GB VRAM ATI Radeon™ R7 260X, 2GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX-compatible sound card or onboard audio chip
Additional Notes: Controller Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.07 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR