دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.10 – نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.5 - نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition برای اندروید

| بازی نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.10 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی NEKKI است. اگر از علاقه‌مندان به سبک اکشن و شمشیرزنی باشید، احتمالا به خوبی نبرد سایه را می‌شناسید. این بازی اندرویدی در چند سال اخیر با عرضه سه نسخه مختلف توانسته تا حد بسیاری توجه مخاطبین را به خود جلب کند. هر سه نسخه Shadow Fight از همان زمان عرضه در وب‌سایت یاس دانلود قرار گرفتند و تا به امروز نیز سعی بر آن بوده تا تازه‌ترین نسخه از آپدیت این بازی‌‌ها را نیز در اختیار شما علاقه‌مندان قرار دهیم. نسخه جدید از بازی نبرد سایه 2 که در این مطلب از سایت یاس دانلود آن را به خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، یکی از بهترین تجربه‌های نبرد اکشن در موبایل را برای شما علاقه‌مندان به ارمغان خواهد آورد.

در نسخه ویژه بازی نبرد سایه 2، شما شخصا به نبرد تیتان (Titan) رفته و پایانی بر قدرت‌های او خواهید بود! از میان دروازه‌های سایه عبور کرده و به سرزمینی پر از خطر قدم بگذارید. در محوریت داستانی این بازی، سرزمین‌های مختلفی انتظار شما را می‌کشند که ماجراجویی بسیاری در پشت پرده همه آن‌هاست. اسلحه اصلی شما در بازی، شمشیری است که توانایی کار با آن نقطه قوت شما در رویارویی با دشمنان است. علاوه بر این شما می‌توانید در نسخه ویژه این بازی از داستان‌های جدیدی از پشت پرده بازی رمزگشایی کرده و با ارتقای سلاح‌ها و توانایی قهرمان خود، پایانی بر رویای دشمنان باشید. هم اکنون می توانید بازی Shadow Fight 2 Special Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Shadow Fight 2 Special Edition :

– دارا بودن نسخه بی‌نهایت (فاقد تبلیغات)

– رمزگشایی از گذشته بسیاری از شخصیت‌ها

– دارا بودن محوریت داستانی قوی و آشنا برای طرفداران نبرد سایه

– امکان مجهز کردن شخصیت قهرمان بازی به انواع مختلف شمشیرها و سلاح‌ها

– دارا بودن امکانات کنترلی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shadow.Fight .2.Special.Edition1 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.10 - نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow.Fight .2.Special.Edition2 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.10 - نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow.Fight .2.Special.Edition3 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.10 - نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow.Fight .2.Special.Edition4 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 2 Special Edition 1.0.10 - نبرد سایه 2: نسخه جدید برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88/110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR