دانلود بازی Hamsterdam برای PC

دانلود بازی Hamsterdam برای PC

 

دانلود بازی Hamsterdam برای کامپیوتر

| بازی شهر همستردام |

| نسخه TiNYiSO |

 

Hamsterdam بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Muse Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای همستردام، یک تجربه ماجرایی و جذاب از حضور همسترها در یک شهر پیشرفته است. شما در این بازی به عنوان یک همستر شجاع ایفای نقش می‌کنید که با یادگیری و ترکیب هنرهای رزمی، سعی دارد در برابر دشمنان خود با قدرت بیشتری ایستادگی کند. داستان این بازی کامپیوتری، در شهری سراسر آرامش با نام همستردام به تصویر کشیده می‌شود. مارلو (Marlo) به عنوان شخصیت اصلی این بازی سعی می‌کند با همکاری دوستان قهرمان خود، هنرهای رزمی را یاد بگیرد و سفری پرماجرا در سطح شهر داشته باشد.

در روایت داستانی این بازی می‌خوانیم کهپدربزرگ مارلو توسط یک باند تبهکار در شهر همستردام دزدیده شده است. اکنون شما سعی دارید ضمن همکاری با قهرمانان داستان بازی، مهارت هنرهای رزمی خود را ارتقا داده و به هر طریق ممکن پدربزرگ مارلو را نجات دهید. پرش، دویدن، مهارت‌های رزمی و ایفای نقش در محوریت داستانی یک ماجراجویی جذاب در سطح شهر همستردام از مهم‌ترین خصوصیات این بازی جذاب هستند که شما را به تجربه آن دعوت می‌کنیم. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Hamsterdam را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hamsterdam1 300x169 - دانلود بازی Hamsterdam برای PC Hamsterdam2 300x169 - دانلود بازی Hamsterdam برای PC

 

Hamsterdam3 300x169 - دانلود بازی Hamsterdam برای PC Hamsterdam4 300x169 - دانلود بازی Hamsterdam برای PC

 

تریلر بازی Hamsterdam :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Dual-core 2.4GHz (Intel Core 2 Duo E6600 or better)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Dedicated graphics card with at least 512MB VRAM (Radeon HD 6750M or better)
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 339 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR