دانلود بازی World of Goo 1.3 برای کامپیوتر

دانلود بازی World of Goo 1.3 برای کامپیوتر

دانلود بازی World of Goo برای کامپیوتر

| نسخه 1.3 بازی اضافه شد … |

 

World of Goo 1.3 یک بازی پازلی فکری ، کم حجم و فوق العاده اعتیادآور است. محیط مفرح و گرافیک شاد و جذاب بازی World of Goo می تواند ساعت ها ذهن و خلاقیت بازیکن را به خود جلب کند. طنز به کار رفته در بازی ، گرافیک شاد و مفرّح آن ، به کار گرفتن ذهن و هوش و خلّاقیّت بازیکن و همچنین افکت‌ها و موسیقی زیبا و کاملاً متناسب آن ، دست در دست هم داده و ساعتها سرگرمی سالم و حتّی هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد .

در هر یک از مراحل بازی World of Goo شما باید حباب های نفت خواب آلودی را که می خواهند مسیر خود را تا رسیدن به لوله بالای صفحه پیدا کنند، راهنمایی کنید و آن ها را به لوله انتقال دهید. برای رسیدن به این هدف باید با هرکدام از حباب ها گوشه های چندضلعی های منتظم را بسازید و با در نظر گرفتن عنصر جاذبه و حر کت حباب ها، به گونه ای این چندضلعی ها را تشکیل دهید که مسیر بهتری را برای رسیدن به لوله ساخته باشید.

نقش شما در بازی World of Goo جاسازی گلوله های شیطانی و ساختن بناها و قلعه های مستحکم است، با پیشرفت در بازی متوجه جذابیت آن خواهید شد. بازی تنها 60 مگابایت حجم دارد ولی از موتور گرافیکی مناسبی برخوردار است و طراحی های منحصربفرد و خاصی در آن به چشم می آید.  شما هم اکنون می توانید بازی World of Goo را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های بازی World of Goo:

–       پازلی متفاوت و پر از جنب و جوش
–       طنز زیبا و شادی‌ بخش
–       به کار گیری خلّاقیّت و هوش
–       گرافیک تمام رنگی و منحصر به فرد
–       فصل ها و مراحل متعدد
–       بازی سرگرم کننده برای تمامی سنین
–       گرافیک شاد و باور نکردنی با توجه به حجم بازی
–       صداگذاری منحصر به فرد و به جا
–       مراحل بسیار زیاد و گستردگی تنوع و امکانات در این مراحل
–       رعایت شدن خصوصیت جاذبه و قوانین فیزیکی در بازی
–       سازگار با تمام ویندوز ها
و …

 

 

 

 

world-of-goo-impale-sticky  800x-1

 

800x-1 (2)  800x-1 (1)

 

 

سیستم مورد نیاز بازی World of Goo :

– CPU: 1GHz or faster processor
– RAM: 512MB or more of RAM
– Video Cards: Any 3D graphics accelerator

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR