دانلود آموزش ویژوال استودیو 2019 – Visual Studio 2019 Essential Training – Lynda

دانلود آموزش ویژوال استودیو 2019 - Visual Studio 2019 Essential Training - Lynda

 

دانلود آموزش مقدماتی ویژوال استودیو 2019

| Visual Studio 2019 Essential Training  |

MP4 | | Duration: 4h 24m | Language: English

 

دوره آموزش مقدماتی ویژوال استودیو 2019 (Visual Studio 2019 Essential Training) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. اگر به حرفه برنامه‌نویسی اشتغال دارید و یا اینکه در رشته مهندسی نرمافزار مشغول به تحصیل هستید، احتمالا محیط توسعه ویژول استودیو (Visual Studio) را به خوبی می‌شناسید. کمپانی مایکروسافت (Microsoft) به عنوان سازنده نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز و مجموعه آفیس، به دلیل توسعه و بروزرسانی پکیج ویژوال استودیو نیز در میان مهندسین شهرت دارد. محیط توسعه ویژوال استودیو به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند در زمینه برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف، از محیطی زیبا و در عین حال هوشمند بهره ببرند که در بهبود سرعت و کیفیت تولید محصولات نرم افزاری به کمک آن‌ها می‌آید.

محیط توسعه یکپارچه (IDE)، نام ابزاری است که به توسعه‌دهنده کمک می‌کند تا بتواند با سرعت و سادگی بیشتری کدهای خود را بنویسد. نرم افزار ویژوال استودیو، یک آی‌دی‌ای قدرتمند و شناخته شده در بین برنامه‌نویسان است که توسط کمپانی مایکروسافت توسعه داده می‌شود. صرف‌نظر از زبان برنامه‌نویسی که شما در حوزه آن فعالیت دارید، ویژوال استودیو کمک می‌کند تا بتوانید کدهای خود را با نظم و سادگی بیشتری مدیریت کنید. همانطور که شاهد بودید، چندی پیش نسخه جدید این ابزار یعنی ویژوال استودیو 2019 نیز منتشر شد که با امکانات پیشرفته خود، مزایای بسیار زیادی را برای توسعه‌دهندگان به همراه داشت. در این مطلب از سایت یاس دانلود، دوره آموزشی جدیدی را برای شما کاربران عزیز در نظر داریم که مهم‌ترین قابلیت‌ها در این نرم افزار و طرز به‌کارگیری آن‌ها را برای شما تشریح خواهد کرد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش مقدماتی ویژوال استودیو 2019 :

– آشنایی با شیوه نصب و راه‌اندازی

– آشنایی با نحوه کار با فایل‌ها و پروژه‌ها

– آشنایی با نحوه اضافه کردن پروژه به گیت (Git)

– آشنایی با نحوه چک‌اوت کردن برای باز کردن فایل‌ها از گیت

– آشنایی با تنظیمات ویرایشگر ویژوال استودیو

– آشنایی با قابلیت تکمیل خودکار کدها در نرم افزار

– آشنایی با کلاس‌ها، پیدا کردن رفرنس‌ها، عیب‌یابی کد و …

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 699 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR