دانلود بازی Mountain Shooting Sniper 2.7 – تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mountain Shooting Sniper 2.7 - تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mountain Shooting Sniper برای اندروید

| بازی تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Pavilion: Touch Edition 1.41 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی RAY3D است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک تیراندازی از نمای اول شخص در نظر داریم، یکی از عناوین پرطرفدار و محبوب در این سبک است که تاکنون بیش از 10 میلیون مرتبه توسط پلیرها در گوگل پلی دانلود شده و توانسته توجه بسیاری از آن‌ها را به خود جلب کند. در روایت داستانی این بازی می‌خوانیم که شما به عنوان یک تک‌تیرانداز خبره و ماهر، به طور مستقیم در جبهه نبرد حاضر شده و سعی خواهید کرد که نیروهای خود را از فواصل دور حمایت کنید. از آنجا که ماموریت تیم شما بسیار حساس و حیاتی است، این نیاز وجود دارد که یک فرد خبره و ماهر بتواند تیم را از راه دور حمایت کند و در مواقع لازم، شلیک‌هایی دقیق و بی‌خطا را به انجام برساند.

این وظیفه در روایت داستانی بازی بر عهده شما گذاشته شده تا بتوانید با مهارت فوق‌العاده خود در زمینه تک‌تیراندازی با اسلحه اسنایپر، دشمنان خود را از فواصل دور نقش بر زمین کنید. یک مرد و یک جنگ؛ شعاری که سازندگان این بازی با تکیه بر آن مخاطبین بسیار زیادی را جذب کرده‌اند! شما به عنوان شخصیت اصلی بازی، وظیفه دارید که از جان مردمان بی‌گناه سرزمین خود در برابر فعالیت گروهک‌های تروریستی حفاظت کرده و نقشه‌های آنان را با شلیک‌های بی‌خطای خود خنثی سازید. هم اکنون می توانید بازی Mountain Shooting Sniper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mountain Shooting Sniper :

– امکان تیراندازی از فواصل دور به سمت نیروهای تروریستی

– دقت بالا در طراحی اسلحه‌ها

– امکان تیراندازی با سلاح‌های مختلف و پیشرفته

– دارا بودن گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mountain.Shooting.Sniper1 150x84 - دانلود بازی Mountain Shooting Sniper 2.7 - تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Mountain.Shooting.Sniper2 150x84 - دانلود بازی Mountain Shooting Sniper 2.7 - تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Mountain.Shooting.Sniper3 150x84 - دانلود بازی Mountain Shooting Sniper 2.7 - تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت Mountain.Shooting.Sniper4 150x84 - دانلود بازی Mountain Shooting Sniper 2.7 - تک‌تیرانداز کوهستان برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR