دانلود AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader 6.8 – دریافت نقشه‌‌های نمای دید پرنده گوگل

دانلود AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader 6.8 - دریافت نقشه‌‌های نمای دید پرنده گوگل

 

دانلود AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader

| دریافت نقشه‌‌های نمای دید پرنده گوگل |

 

AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader 6.8 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه دانلود و استفاده آفلاین از نقشه‌های نمای دید پرنده گوگل (Google’s Bird’s-eye View) در ویندوز است. همانطور که می‌دانید، شرکت گوگل صاحب یکی از برترین سرویس‌های ارائه نقشه آنلاین در دنیاست. سرویس محبوب و دوست‌داشتنی گوگل مپ (Google Map)، همه روزه توسط میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و مسیرها را حین پیاده‌روی، مسافرت، رانندگی و … به افراد نمایش می‌دهد. تنها کافی‌ست که مقصد دلخواه خود را بر روی نقشه گوگل تعیین کنید تا سرویس آنلاین گوگل مپ بتواند شما را تا رسیدن به مقصد مورد نظر راهنمایی کند. در چند سال اخیر سرویس گوگل مپ پیشرفت‌های متعددی داشته که در اینجا به معرفی یکی از امکانات تازه و جذاب آن خواهیم پرداخت.

گوگل همواره در صدد این است که سرویس نقشه‌های خود را به امکاناتی تازه بروز کند تا دیگر هیچ سرویس دیگری را نتوان در حد و اندازه گوگل مپ در دنیا شناخت! پس از ارائه نقشه گوگل، گوگل ارث، نقشه ماهواره‌ای و سپس نمای خیابان، این بار نمای 45 درجه یا نمای دید پرنده، امکان جدیدی است که سرویس نقشه‌های گوگل آن را در اختیار کاربران خود قرار داده و اتفاقا استقبال بسیار خوبی را نیز از سوی کاربران به همراه داشته است. نمای دید پرنده که در حال حاضر تعداد انگشت‌شماری از شهرها در آن قابل دسترس هستند، ناحیه دید شهر مورد نظر شما را از درگاه بینایی یک پرنده با همان زاویه و همان فاصله از سطح زمین برایتان به ارمغان می‌آورد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم هم امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید نقشه نمای دید پرنده گوگل را از شهرهای مورد نظر خود به صورت آفلاین دانلود و بدون نیاز به اینترنت از آن استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader :

– قابلیت دانلود ساده و آسان نقشه‌های نمای پرنده گوگل

– توانایی دسترسی به دیتابیس عظیم گوگل با امکان بارگذاری تازه‌ترین نسخه نقشه‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان تعیین ناحیه دلخواه جهت تصویربرداری از زوایای مورد نظر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader.cover1  300x163 - دانلود AllmapSoft Google Birdseye Maps Downloader 6.8 - دریافت نقشه‌‌های نمای دید پرنده گوگل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR