دانلود نوحه و مداحی شهادت امام جواد (ع) سال 98 – حاج میثم مطیعی

دانلود نوحه و مداحی شهادت امام جواد (ع) سال 98 - حاج میثم مطیعی

 

دانلود نوحه و مداحی شهادت امام جواد (ع)

| با نوای حاج میثم مطیعی |

 

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد (ع)، مجموعه جدید نوحه و مداحی حاج میم مطیعی را برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم که به تفکیک می‌توانید آن‌ها را از ادامه مطلب وب‌سایت یاس دانلود دریافت نمایید. امام محمد تقی (ع)، نهمین امام شیعیان و فرزند بزرگوار امام رضا (ع) است که به جوادالأئمه معروف هستند. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، شما عزیزان بازدیدکننده می‌توانید مراسم عزاداری هیأت میثاق با شهدا در شب گذشته (شب دهم مرداد 98) را از ادامه مطلب دانلود نمایید.

این مراسم که ساعاتی پیش توسط حاج میثم مطیعی در هیئت میثاق با شهدا در دانشگاه امام صادق با حضور جمعی از عاشقان آن حضرت و دوست‌داران اهل بیت برگذار شد، هم اکنون در قالب فایل‌های صوتی به صورت مجزا قابل دریافت است. در صورتی که فرصت حضور در این مراسم را به هر دلیلی نداشته‌اید، هم اکنون می توانید فایل‌های صوتی مربوط به این مراسم را با نوای حاج میثم مطیعی دانلود و از حال و هوای آن فیض ببرید.

 

 

 

chart pie - دانلود نوحه و مداحی شهادت امام جواد (ع) سال 98 - حاج میثم مطیعی شب شهادت امام جواد (ع) – سال 98

دانلود بخش اول – سخت است بین خانه خود هم غریبی (روضه)
دانلود بخش دوم – جواد اون کسیه که حتی، نگفته می‌ده حاجتا رو (زمینه)
دانلود بخش سوم – بهشتمو هیئتت می‌دونم (شور)
دانلود بخش چهارم – عشق آقا جواد الائمه (روضه)

دانلود دانلود مجموعه کامل مراسم شهادت حضرت جوادالائمه (ع)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR