دانلود Octopus – Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 – استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید

دانلود Octopus - Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 - استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید

 

دانلود Octopus – Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper برای اندروید

| استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید |

 

Octopus – Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 نام یک ابزار کاربردی و جدید برای کاربران در سیستم‌عامل اندروید است. در صورتی که شما هم از دوست‌داران تجربه بازی در گوشی و تبلت‌های اندروید هستید، گاها نیاز پیدا می‌کنید که برای اجرای بازی‌ها از یک دسته بازی مخصوص و یا حتی کیبورد و موس کامپیوتر استفاده کنید! به عنوان مثال، انجام بازی فوتبال در موبایل کار چندان ساده‌ای نیست و برای بهره‌مندی از تمامی امکانات و مهارت‌های بازیکنان، لازم است که ورودی‌های مختلفی را در اختیار داشته باشید. از آنجا که گوشی‌های موبایل و یا تبلت‌ها منحصرا برای انجام بازی طراحی نشده‌اند، از این نظر ضعف‌هایی را می‌توان در هنگام انجام بازی‌ها در آنان مشاهده کرد. با این حال، عمده دستگاه‌های اندروید از امکان اتصال کنترلر (دسته بازی)، موس و کیبورد کامپیوتر پشتیبانی می‌کنند.

نرم افزار اختاپوس، ابزاری رایگان و در عین حال قدرتمند است که با استفاده از آن می‌توانید موس و کیبورد رایانه خود را به گوشی موبایل وصل کرده و از تجربه بازی‌های مورد علاقه خود در موبایل لذت ببرید. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که بازی‌های جذاب اندرویدی را درست در یک حال و هوای کنسولی تجربه کرده و به مجموعه کاملی از ورودی‌ها دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن اختاپوس به شما این امکان را می‌دهد که بسته به انتخاب خود، موس/کیبورد و یا دسته بازی کنوسل ایکس باکس یا پلی استیشن خود را به موبایل وصل کنید و از این پس تمامی بازی‌‌ها را با دسته حرفه‌ای بازی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Octopus – Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Octopus – Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper :

– پشتیبانی از تمامی اپلیکیشن‌ها

– سازگاری با کیبورد و موس‌های رایج و موجود در بازار

– امکان شخصی‌سازی دکمه‌ها در هر بازی

– دارا بودن حالات مختلف برای بازی‌ها در سبک‌های متنوع

– امکان ضبط کردن ویدیو از بازی‌ها

– قابلیت کالیبره کردن کنترلر ایکس باکس و پلی استیشن در موبایل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Octopus1 90x150 - دانلود Octopus - Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 - استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید Octopus2 90x150 - دانلود Octopus - Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 - استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید Octopus3 90x150 - دانلود Octopus - Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 - استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید Octopus4 90x150 - دانلود Octopus - Gamepad, Mouse, Keyboard Keymapper 4.3.8 - استفاده از دسته، کیبورد و موس برای انجام بازی‌ها در اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 13.01 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR