دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس

دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC - نسخه Demo

دانلود بازی eFootball PES 2020 برای کامپیوتر

| بازی پی‌اس 2020 |

| نسخه eFootball PES 2020-FULL UNLOCKED اضافه شد… |

| نسخه eFootball PES 2020-LITE (نسخه پیشنهادی) اضافه شد… |

 

بروزرسانی 99.04.27: کرک / بایپس (آفلاین) بازی – نسخه سازگار با گیم‌پلی 1.08.01 – اضافه شد…

eFootball PES 2020 بازی جدیدی در سبک ورزشی می باشد که در سال 2019 توسط KONAMI ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. سرانجام پس از مدت‌ها حدس و گمان در رابطه با نسخه جدید بازی پی‌اس، سازندگان این بازی محبوب و دوست‌داشتنی اولین نسخه آن را برای گیمرها منتشر کردند. بازی فوتبال پی‌اس 2020 که این بار با عنوان جدید ای‌فوتبال پی‌اس 2020 (eFootball PES 2020) منتشر شده، یک تجربه جذاب و فوق‌العاده را برای شما دوست‌داران فوتبال به ارمغان خواهد آورد. کمپانی بازی‌سازی کونامی با دارا بودن چند دهه فعالیت جدی در زمینه ساخت بازی ویدیویی، در آستانه آغاز فصل جدید رقابت‌های فوتبالی در لیگ‌های معتبر جهان، عنوان کاملا جدید خود یعنی PES 2020 را روانه بازار کرد. علاقه‌مندان به این سری جذاب و دوست‌داشتنی، هم‌اکنون می‌توانند پی‌اس 2020 را دانلود و از تجربه جذاب و هیجان‌انگیز مسابقات فوتبال در آن لذت ببرند. همانطور که پیش‌تر شاهد بودید، در جریان مطلبی جداگانه تریلر رسمی بازی eFootball PES 2020 را به خدمت شما عزیزان ارائه کردیم. اولین بررسی‌ها حکایت از آن داشت که باری دیگر یک رقیب جدی و حرفه‌ای برای فیفا (FIFA) در راه باشد. گفته می‌شود که نسخه جدید بازی پی‌اس، حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن داشته و تفاوت‌های چشم‌گیری در قیاس با عناوین سال‌های قبل دارد. با وجود آنکه بسیاری از منتقدین، بازی فیفا را به پی‌اس ترجیح می‌دهند، ولی باید پذیرفت که این بازی نیز طرفداران سرسخت بسیاری دارد. به عنوان مثال، قابلیت جدید و محبوب ارسال پاس بدون نگاه (از تکنیک‌های ناب روبرتو فرمینیوی برزیلی)، شلیک شوت‌های چرخشی و حرکات روان و واقع‌گرایانه بازیکنان در جای جای زمین از مهم‌ترین خصوصیات چشم‌گیری است که در همان تجربه اول متوجه آن‌ها خواهید شد.

 

مطابق هر سال، تابستان فصل محبوب طرفداران پی‌اس و فیفاست! یک فصل کاملا جدید از رقابت‌های فوتبالی در راه است و اتفاقات جنجالی در بازه زمانی فعلی، نقل و انتقالات، تغییرات کادر فنی و …، همه و همه دست به دست هم می‌دهند تا برای شروع فصلی تازه از رقابت‌های فوتبال حرفه‌ای به وجد آمده باشیم. گیم‌پلی عالی PES در طی چند سال اخیر توانسته محبوبیت بسیار زیادی را در رقابت با عنوان فیفا به دست آورد. اکنون با در دست گرفتن امتیاز تیم‌هایی مثل یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا، دورتموند، اینتر میلان، آرسنال و شمار دیگری از تیم‌ها، باید انتظار یک عنوان جذاب و هیجان‌انگیز را داشته باشیم. امسال، تیم باشگاهی لیورپول با کمپانی EA GAMES به توافق دست یافت و در عوض، یوونتوس دوست‌داشتنی از سری آ، امتیاز خود را در گوی رقابت بین فیفا و پی‌اس، به کمپانی کونامی واگذار کرد. در صورتی که شما نیز از علاقه‌مندان به سری محبوب PES/FIFA هستید، تنها یک راه برای قضاوت عادلانه بین این دو عنوان وجود دارد و آن هم این است که هر دوی این بازی‌ها را تجربه کنید و نظری کارشناسانه در این باره ارائه کنید. به جرأت می‌توان گفت که هر دوی این عناوین طی چند سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و امسال نیز به مانند سال‌های قبل سعی دارند تا در این رقابت داغ، سربلند باشند. اضافه شدن امتیاز یوونتوس به بازی PES 2020 نیز نکته‌ای است که باید آن را به شکلی جدی مورد توجه قرار داد؛ مخصوصا اینکه در سال گذشته پس از شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیار، کریستیانو رونالدوی پرتغالی از تیم کهکشانی‌ها به باشگاه ایتالیایی یوونتوس (ملقب به بانوی پیر) پیوست. این انتقال پرهزینه و جذاب، بمب نقل و انتقالاتی سال گذشته بود و اکنون باید دید که خریداری امتیاز این باشگاه محبوب توسط KONAMI، چه تغییراتی را در سطح این باشگاه در گیم‌پلی PES 2020 برای ما به ارمغان خواهد آورد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی eFootball PES 2020 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

eFootball.PES .20201 300x169 - دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس eFootball.PES .20202 300x169 - دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس

eFootball.PES .20203 300x169 - دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس eFootball.PES .20204 300x169 - دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس

eFootball.PES .20205 300x169 - دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس eFootball.PES .20206 300x169 - دانلود بازی eFootball PES 2020 برای PC + کرک بایپس

 

تریلر بازی eFootball PES 2020 :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1/8.1/10 – 64bit
Processor: Intel Core i5-3470 / AMD FX 4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 670 / AMD Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Resolution 1280 x 720

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 – 64bit
Processor: Intel Core i7-3770 / AMD FX 8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 760 / AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space
Additional Notes: Resolution 1920 x 1080

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

دانلود بازی eFootball PES 2021 برای PC + کرک CPY

آپدیت 99.09.07:

به دلیل اینکه دیگر امکان دانلود eFootball PES 2020 در Steam وجود ندارد، لینک‌های دانلود حذف شدند. خبر خوب اینکه نسخه کرک شده eFootball PES 2021 از لینک فوق قابل دریافت است.


آموزش کرک / بایپس (آفلاین) :

1- آخرین نسخه از نرم افزار Steam را دانلود، نصب ، آپدیت و با اکانت خود لاگین و سپس از بخش System tray، از نرم افزار Steam به طور کامل خارج شوید. (نرم افزار را Exit کنید)

2- نسخه LITE بازی را دانلود و محتوای آن را در آدرس (C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common/eFootball PES 2020) قرار دهید. (از دیتای نسخه FULL UNLOCKED هم می‌توان برای این مرحله استفاده کرد.)

 

3- (انجام این مرحله برای افرادی که نسخه FULL UNLOCKED را دانلود کرده‌اند اجباری است. افرادی که نسخه LITE بازی را دریافت کرده‌اند، نیازی به انجام این بخش ندارند.) مجموعه دیتاپیک بازی را از لینک‌های زیر دریافت و در آدرس

/C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common/eFootball PES 2020/download قرار دهید.

دانلوددانلود دیتاپک 1

دانلوددانلود دیتاپک 2  | پارت دوم

دانلوددانلود دیتاپک 3  | پارت دوم

دانلوددانلود دیتاپک 4

دانلوددانلود دیتاپک 5 

دانلوددانلود دیتاپک 6

دانلوددانلود دیتاپک 7 | پارت دوم

دانلوددانلود دیتاپک 8

الف) نرم افزار PES 2020 DpFileList Generator را دانلود کنید.

ب) آدرس مربوط به محل دیتاپک‌ها و فایل dpfileist.bin را فولدر “download”

(منظور: /C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common/eFootball PES 2020/download) تعیین کنید.

ج) تیک مربوط به دیتاپک‌ها را بزنید.

د) دیتاپک را بر روی DLC v8.00 تنظیم کنید.

ه) دکمه Generate را کلیک کنید.

 

4- نسخه جدید کرک / بایپس (نسخه 1.08.01 – بروزرسانی در 27 تیر 99) را دانلود و پس از استخراج، محتوای آن را در محل بازی

(C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common/eFootball PES 2020) کپی و جایگزین نمایید.

5- دی‌ان‌اس آدرس مربوط به کانکشن اینترنت (Ethernet/WiFi) خود را بر روی دی‌ان‌اس آدرس فیلترشکن قانونی شکن تنظیم کنید. (یا از نرم افزارهای عبور از تحریم استفاده کنید.)

6- نرم افزار Steam را اجرا و از قسمت جستجو، عبارت “eFootball PES 2020” را جستجو کنید. در صفحه باز شده، دکمه “Play Game” مربوط به آیتم “Play eFootball PES 2020 LITE” را کلیک کنید.

7- اکنون می‌توانید Steam را به حالت Minimize درآورده و با کلیک بر روی PES2020.exe در محل بازی، از تجربه این بازی بدون محدودیت و در حالت آفلاین لذت ببرید.

تذکر مهم:

برای اجرای اولیه این کرک اینترنت نیاز میباشد و باید به اکانت استیم متصل بشوید و سپس که بازی بالا آمد اینترنت را قطع کرده و به بازی آفلاین (بازی دوستانه و مسترلیگ و …) بپردازید.

نسخه پیشنهادی ما، نسخه LITE می‌باشد.


آموزش بازی آنلاین :

1- آخرین نسخه از نرم افزار Steam را دانلود، نصب ، آپدیت و با اکانت خود لاگین کنید.

2- نسخه LITE بازی را دانلود و محتوای آن را در آدرس (C:/Program Files (x86)/Steam/steamapps/common/eFootball PES 2020) قرار دهید.

3- نرم افزار Steam را اجرا و از قسمت جستجو، عبارت “eFootball PES 2020” را جستجو کنید. در صفحه باز شده، دکمه “Play Game” مربوط به آیتم “Play eFootball PES 2020 LITE” را کلیک کنید.

نکته: نسخه آنلاین و رایگان بازی، تنها شامل تیم‌های زیر است:

FC Barcelona
Manchester United
FC Bayern München
Juventus
Arsenal
Palmeiras
Flamengo
São Paulo
Corinthians
Vasco da Gama
Boca Juniors
River Plate
Colo-Colo


آموزش جامع رفع مشکلات رایج در نصب و اجرای بازی:

– حتما آخرین نسخه Net Framwork و Directx و Microsoft Visual C++ Runtime  رو نصب کنید.

– درایور کارت گرافیک و تمامی سخت‌افزارهای سیستم رو به آخرین نسخه ارائه شده بروزرسانی کنید. علاوه بر این، برای رفع مشکل لگ زدن بازی، سیستم را از قسمت Control Panel > Power Options بر روی High-Performance تنظیم کنید.

– آنتی‌ویروس خود را در تمامی مراحل غیرفعال کرده و فولدر بازی را در حالت قرنطینه قرار دهید.

– در صورت بروز مشکل در استخراج فایل‌های فشرده، WinRAR را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. در صورت برطرف نشدن مشکل، فایل‌های آسیب دیده را Repair (راهنمای تعمیر فایل های خراب RAR و استخراج فایل های سالم) کنید و در صورتی که مشکل همچنان پابرجا بود، پارت‌های معیوب را مجددا دانلود بفرمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 32.06 + 25.7 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR