دانلود ConceptDraw Office 10.0.0.0 x64 + Portable – نرم افزار اداری مدیریت پروژه

دانلود ConceptDraw Office 5 x64 - نرم افزار اداری مدیریت پروژه

 

دانلود ConceptDraw Office 5

| نرم افزار اداری مدیریت پروژه |

 

ConceptDraw Office 10.0.0.0 x64 + Portable نام یک مجموعه نرم افزاری جدید و قدرتمند است که به طور خاص متناسب با نیاز مدیران کسب و کارها به منظور نظارت بر روند انجام فعالیت‌ها در هر پروژه طراحی و روانه بازار شده است. این برنامه، متناسب با نیاز افرادی است که وظیفه مدیریت پروژه را در کسب و کارها بر عهده دارند. بدین ترتیب افراد می‌توانند اقدامات مرتبط خود را کسب و کار مورد نظر را مدیریت کرده و روند انجام هر مرحله، مدت زمان لازم برای هر اقدام و مهلت باقی مانده از آن را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. با استفاده از این نرم افزار، افراد می‌توانند از سه مزیت مهم و کلیدی در موفقیت کسب و کار بهره‌مند شوند: ترسیم نقشه‌های ذهنی، مدیریت پروژه و طراحی دیاگرام‌های سازمانی. اگر به هر ترتیبی با یکی از موارد مذکور در طول روز سر و کار دارید، با استفاده از این برنامه می‌توانید وظایف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید.

این مجموعه نرم افزاری، شامل سه کامپوننت مختلف و مجزا از هم است که شما می‌توانید متناسب با نیاز خود هرکدام از آن‌ها را در زمینه شغلی‌تان مورد استفاده قرار دهید. مجموعه نرم افزاری فعلی، با هدف فراهم‌سازی یک بستر مناسب جهت مطرح ساختن ایده‌ها ساخته و روانه بازار شده است. ایده‌پردازی، امری است که همه ما طی یک فعالیت گروهی نسبت به آن علاقه‌مند هستیم. زمانی که این فرآیند برای ما قابل ترسیم باشد، مفهوم اصلی را به شکل بهتری به دیگر اعضای تیم منتقل کرده و از احتمال دور شدن از ایده اصلی نیز جلوگیری می‌کند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید ایده اولیه خود را در کنار دیگر اعضای تیم ترسیم کرده و شروع به تحلیل آن کنید. از سایر امکانات کاربردی این نرم افزار می‌توان به توانایی ترسیم نقشه‌های ذهنی، مدیریت پروژه‌ها و طراحی دیاگرام‌های سازمانی متناسب با انواع کسب و کارها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار ConceptDraw Office را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ConceptDraw Office 5 :

– دارا بودن ابزار پیشرفته و قدرتمند ترسیم دیاگرام

– پشتیبانی از تصاویر وکتور برای ترسیم فلوچارت‌هایی با کیفیت بالا

– امکان ترسیم نقشه‌های ذهنی با امکان ارتباط مراحل به همدیگر

– پشتیبانی از اشکال هندسی متنوع در ترسیم نقشه‌ها

– دارا بودن ابزارات پشرفته برای ارائه‌های چند‌رسانه‌ای نقشه‌ها

– امکان مدیریت پروژه با توانایی نظارت بر فرآیندها، مراحل، مدت زمان تکمیل هر مرحله و …

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ConceptDraw Office.cover1  1 300x150 - دانلود ConceptDraw Office 10.0.0.0 x64 + Portable - نرم افزار اداری مدیریت پروژه

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Microsoft Windows® 8.1, 10, 11 (64-bit)
– CPU: Intel or AMD; 1.8 GHz or higher
– RAM: minimum 4 GB
– HDD: minimum 1.5 GB disk space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 455/642 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR