دانلود بازی MechCom 3 – 3D RTS 1.01 – نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی MechCom 3 - 3D RTS 1.01 - نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی MechCom 3 – 3D RTS برای اندروید

| بازی نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

MechCom 3 – 3D RTS 1.01 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک استراتژیک از استودیوی بازی سازی Game Dev Team است. عنوان تازه‌ای که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک استراتژیک در نظر داریم، یک تجربه جذاب و منحصر به فرد از طراحی و جنگ با ربات‌های پیشرفته است. شما در این بازی می‌توانید یک ارتش عظیم از ربات‌های پیشرفته و قدرتمند را آماده ساخته و آن‌ها را به انواع مختلفی از سلاح‌ها مجهز کنید. در ابتدای این بازی، شما منطقه استقرار نیروهای خود را تعیین می‌کنید. در ادامه، با جمع‌آوری منابع و طراحی دقیق ربات‌ها می‌توانید یک ارتش مجهز از ربات‌های کوچک و بزرگ را برای شرکت در نبردها آماده کنید.

داستان این بازی اندرویدی، قرن بیست و دوم زندگی انسان بر روی زمینه را به تصویر می‌کشد. شرکت‌های چند ملیتی از نظر قدرت در دنیا حرف اول را می‌زنند. قدرتمندترین آن‌ها، این امکان را دارد که با کاوش در دیگر کهکشان‌ها، منابع ارزشمند موجود در سیارات را استخراج و آنان را در زمین مورد استفاده قرار دهد. آخرین گزارشات علمی از کهکشان سیگما (Sigma Galaxy)، نشان می‌دهد که سیارات موجود در این ناحیه از کیهان منابع ارزشمند و گران‌بهایی را در خود دارند. حال شما به عنوان یک فرمانده جنگی وظیفه دارید که به منظور رقابت با این شرکت چند ملیتی، تمام تلاش خود را برای تصاحب منابع کهکشان سیگما به کار گیرید. هم اکنون می توانید بازی MechCom 3 – 3D RTS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی MechCom 3 – 3D RTS :

– دارا بودن گرافیک جذاب سه‌بعدی

– امکانات کنترلی ساده

– دارا بودن حالات مختلف برای بازی

– امکان طراحی و ساخت 16 نوع ربات مختلف

– دارا بودن هوش مصنوعی در ربات حریفان

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

MechCom.31 150x84 - دانلود بازی MechCom 3 - 3D RTS 1.01 - نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت MechCom.32 150x84 - دانلود بازی MechCom 3 - 3D RTS 1.01 - نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت MechCom.33 150x84 - دانلود بازی MechCom 3 - 3D RTS 1.01 - نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت MechCom.34 150x84 - دانلود بازی MechCom 3 - 3D RTS 1.01 - نبرد استراتژیک ربات‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR