دانلود Bliss OS x86 11.10 – سیستم عامل اندروید 9.0 (Android Pie) برای کامپیوتر

دانلود Bliss OS (x86) - سیستم عامل اندروید 9.0 (Android Pie) برای کامپیوتر

 

دانلود Bliss OS

| سیستم عامل اندروید 9.0 (Android Pie) برای کامپیوتر |

 

Bliss OS (x86) 11.10 نام یک پروژه جدید، جذاب و متن باز برای تجربه تازه‌ترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید بر روی کامپیوتر است. همانطور که می‌دانید، طی چند سال گذشته شمار متعددی از ابزارهای شبیه‌ساز جهت فراهم‌سازی امکان تجربه سیستم‌عامل اندروید در کامپیوتر منتشر شده و تقریبا همه آن‌ها را به همراه یک معرفی کامل و مفصل در خدمت شما بازدیدکنندگان محترم قرار داده‌ایم. کافی‌ست سری به مجموعه شبیه‌ساز اندروید در وب‌سایت یاس دانلود بزنید تا با یک جستجوی سریع و آسان، شبیه‌ساز دلخواه خود را بر روی رایانه اجرا نمایید. در حال حاضر، ده‌ها شبیه‌ساز مختلف به منظور تجربه سیستم عامل محبوب اندروید در ویندوز در دسترس هستند که هریک از آن‌ها با هدف و منظور خاصی بهینه‌سازی شده‌اند. به عنوان مثال، برخی از شبیه‌سازها منحصر به اجرای بازی‌های سنگین و گرافیکی و برخی دیگر صرفا جهت تست اپلیکیشن‌ها برای توسعه‌دهندگان در محیط اندروید استودیو ساخته شده‌اند. نقطه ضعف بزرگی که تقریبا همه این شبیه‌سازها دارند، این است که شما در یک محیط شبیه‌سازی شده، بخشی از سخت افزار سیستم را در اختیار شبیه‌ساز قرار می‌دهید تا این محیط بتواند یک تجربه مجازی از اندروید را در قالب محیط ویندوز برای شما به ارمغان آورد. در واقع می‌توان گفت که هیچ‌یک از این شبیه‌سازها به طور کامل امکان یک تجربه واقعی از اندروید در سخت افزار رایانه را فراهم نمی‌کنند. کمی بعد از این ماجرا، دو سیستم‌عامل رمیکس اُ اس (Remix OS) و فینیکس اُ اس (Phoenix OS) منتشر شدند که استقبال نسبتا خوبی از سوی کاربران نصیب آن‌ها شد. این دو سیستم‌عامل، امکان نصب و اجرای مستقیم اندروید در کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ را فراهم می‌کردند که به دلیل عدم بروزرسانی سریع و مداوم، رفته رفته از توجهات مخاطبین دور ماندند.

چندی پیش نیز دو نسخه کاملا مستقل از پروژه متن باز اندروید 7 و اندروید 8 (اندروید نوقا/اوریو) را خدمت شما عزیزان ارائه کردیم که برخلاف شبیه‌سازها، از نسخه بروزتر و پایدارتری برخوردار بودند. ضمن اینکه امکان نصب مستقل این سیستم‌عامل‌ها بر روی سیستم، یک مزیت مهم و قابل توجه به شمار می‌رفت. از آنجا که نسخه نهم سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پای (Android Pie) نیز بزودی در دسترس عموم کاربران قرار می‌گیرد، در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک پروژه جدید نرم افزاری در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که به کمک آن می‌توانید نسخه جدید سیستم عامل محبوب اندروید 9.0 را بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. سیستم‌عامل رایگان بلیس اُ اس (Bliss OS)، یک تجربه فوق‌العاده، زیبا و پایدار از اندروید پای را بر روی رایانه‌های شخصی شما برایتان به ارمغان می‌آورد. نصب و راه‌اندازی این سیستم‌عامل بسیار ساده و آسان است و مشابه با دیگر سیستم‌عامل‌ها، تنها کافی‌ست فایل ایمیج آن را بر روی فلش مموری خود قرار دهید و با بوت کردن سیستم، اقدام به نصب آن کنید. بلیس اُ اس، یک تجربه فوق‌العاده جذاب از سیستم‌عامل اندروید 9.0 را با رابط گرافیکی بسیار زیبا برایتان به ارمغان می‌آورد که امکان نصب آن بر روی انواع رایانه‌های شخصی، کروم‌بوک و یا حتی مک‌بوک‌ها هم وجود دارد/ هم اکنون می توانید نرم افزار Bliss OS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های سیستم‌عامل Bliss OS :

– کاملا رایگان و متن باز

– ساخته شده مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید با تغییرات بسیار زیبا و جذاب

– امکان نصب بر روی رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ

– تمرکز خلاقانه و زیبا بر روی رابط گرافیکی

– مصرف بهینه باتری در کامپیوترهای قابل حمل

– امنیت بسیار بالا

– امکان اجرای انواع اپلیکیشن‌های گوگل پلی استور

– قابل نصب بر روی پارتیشن‌های MBR/GPT

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Bliss OS.cover1  300x200 - دانلود Bliss OS x86 11.10 - سیستم عامل اندروید 9.0 (Android Pie) برای کامپیوتر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) نسخه جدید سیستم‌عامل Bliss OS (x86) نسخه اندروید پای (اندروید 9.0) را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید.

2) ابزار Rufus را دانلود و فایل ایمیج را بر روی آن قرار دهید.

3) سیستم را از طریق فلش مموری بوت کنید.

4) سیستم‌عامل Bliss OS را به صورت Live اجرا و امکانات مختلف آن را تست کنید.

5) در صورت تمایل، نصب این سیستم‌عامل را آغاز و از تجربه آن بر روی کامپیوتر شخصی خود لذت ببرید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.47 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR