دانلود بازی Monument Valley 2.7.12 – بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Monument Valley 2.7.12 - بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Monument Valley برای اندروید

| بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا |

 

Monument Valley 2.7.12 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک پازلی از استودیوی بازی سازی Ustwo Games است. بازی اندرویدی محبوب و جذابی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما پلیرها و علاقه‌مندان به سبک فکری و پازلی در نظر داریم، یکی از عناوین پرمخاطب و هیجان‌انگیز در گوگل پلی و اپ استور است که تاکنون میلیون‌ها مرتبه از سوی کاربران دریافت گردیده و به عنوان یکی از عناوین برتر در این سبک شناخته می‌شود. دره تاریخی شما را به یک چالش جذاب و ماجرایی در یک دنیای فیزیکی دعوت می‌کند که در آن شما باید شاهزاده داستان بازی را در بین ساختارهای مختلف حرکت داده و معماری این جهان زیبا و دست‌ساز را دچار تغییر کنید.

ساختارهای طراحی شده در معماری این بازی، در دنیای واقعی کاملا عجیب و غیرقابل ساخت به نظر می‌رسند. وظیفه شما این است که شاهزاده بازی را به عنوان شخصیت اصلی در این ساختار پرپیچ و خم هدایت کرده و به او کمک کنید تا بتواند مسیرهای مخفی و اسرار موجود در این دره باستانی را کشف کند. هم اکنون می توانید بازی Monument Valley را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Monument Valley :

– شبیه‌سازی جذاب و چشم‌نواز محیط سه بعدی بازی

– دارا بودن ده‌ها ساختار جذاب و پیچیده

– یادگیری سریع و آسان

– موسیقی متن جذاب و هیجان‌انگیز

– دارا بودن ده‌ها مرحله سرگرم‌کننده

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Monument.Valley1 100x150 - دانلود بازی Monument Valley 2.7.12 - بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا Monument.Valley2 100x150 - دانلود بازی Monument Valley 2.7.12 - بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا Monument.Valley3 100x150 - دانلود بازی Monument Valley 2.7.12 - بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا Monument.Valley4 100x150 - دانلود بازی Monument Valley 2.7.12 - بازی دره تاریخی برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 16 + 200 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR