دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای PC

دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای PC

 

دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای کامپیوتر

| زاده مقابله با طلسم جادوگر |

| نسخه GOG |

 

Swords and Souls Neverseen بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط Armor Games Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه جذاب و منحصر به فرد را از یک نقش‌آفرینی جدید برایتان به ارمغان می‌آورد. در این بازی شما خالق شخصیت ماجرایی خود هستید؛ از این روی می‌توانید کاراکتر خود را بسازید و او را با مهارت‌های دلخواه خود آموزش دهید. هدف اصلی شما در بازی، آموزش دیدن مهارت‌های مختلف برای تجربه نبرد با نیروهای شیطانی در سرزمین نورسین است.

در داستان این بازی، شما در سرزمینی ایفای نقش خواهید کرد که یک قدرت جادویی بر آن سایه افکنده است. برای متوقف کردن طلسم این جادوگر، شما نیاز به آموزش و مبارزه دارید. شمار بسیاری از بازی‌های کوچک در دل داستان این بازی گنجانده شده است که از تکراری شدن روند داستانی آن جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر این، امکان ملاقات با شخصیت‌های مختلف، آشنایی با مهارت‌های گوناگون و توانایی بهره‌گیری از شش نوع اسلجه مختلف و بهبود امتیازات از دیگر خصوصیات این بازی جذاب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Swords and Souls Neverseen را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Swords.and .Souls .Neverseen1 300x169 - دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای PC Swords.and .Souls .Neverseen2 300x169 - دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای PC

 

Swords.and .Souls .Neverseen3 300x169 - دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای PC Swords.and .Souls .Neverseen4 300x169 - دانلود بازی Swords and Souls Neverseen برای PC

 

تریلر بازی Swords and Souls Neverseen :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8
Processor: Quad Core 2.6 GHZ
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB VRAM min
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 141 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR