دانلود Album Quicker PRO 6.6 – نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتالی

دانلود Album Quicker PRO 5.0 - نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتالی

 

دانلود Album Quicker PRO

| نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتالی |

 

Album Quicker PRO 6.6 نام یک نرم افزار پیشرفته و قدرتمند در زمینه طراحی آلبوم عکس دیجیتالی است. با استفاده از این برنامه، کاربران می‌توانند مجموعه تصاویر خود از یک مراسم و یا موضوع خاص را در کنار همدیگر قرار داده و با اعمال ده‌ها فیلتر و افکت بصری زیبا، یک آلبوم دیجیتالی جذاب و شکیل را ایجاد کنند. این برنامه، یکی از بهترین ابزارها در زمینه طراحی آلبوم‌های دیجیتالی است که از ده‌ها فرمت مختلف در این زمینه پشتیبانی کامل دارد. با استفاده از این برنامه و راهکار هوشمندانه آن، کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک مجموعه تصاویر خود را به اشکال مختلف در درون یک آلبوم دیجیتالی قرار دهند و در صورت تمایل، تغییرات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال نمایند.

ثبت تصاویر هنرمندانه یک موضوع است، شیوه نمایش آن به مخاطب یک موضوع دیگر! در بسیاری از مواقع، شیوه به نمایش گذاشتن تصاویر با مخاطب، از خود تصاویر اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. به عنوان مثال، یک مجموعه از تصاویر مربوط به مراسم عروسی یا جشن تولد را در نظر بگیرید. آلبوم عکس طراحی شده برای هریک از این تصاویر، باید متناسب با حال و هوای آن‌ها باشد. در این مرحله، عکاسان و یا افراد شاغل در آتلیه‌های عکاسی باید با خلاقیت خود، آلبومی را متناسب با موضوع تصاویر آماده کنند تا مخاطب از تماشای آن لذت ببرد. در صورتی که شما نیز به عنوان یک عکاس هنری فعالیت دارید، با استفاده از این برنامه می‌توانید تصاویر خود را به جلوه‌ای خاص و زیباتر نسبت به حالت عادی به نمایش گذاشته و از طراحی این آلبوم‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Album Quicker PRO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Album Quicker PRO :

– پشتیبانی از تصاویر لایه‌ لایه (PSD)

– امکان آماده‌سازی آلبوم‌ها تنها با یک کلیک

– امکان قرار دادن آسان عکس‌ها در قاب

– توانایی استفاده از افکت‌ها و فیلترهای مختلف برای زیباسازی آلبوم‌ها

– پشتیبانی از شمار متنوعی از فرمت‌ها

– سازگاری کامل با Windows XP / Windows 7 / Windows 8 / Windows 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Album Quicker PRO.cover1  300x193 - دانلود Album Quicker PRO 6.6 - نرم افزار ساخت آلبوم عکس دیجیتالی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR