دانلود بازی Big Big Baller 1.3.0 – سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Big Big Baller 1.3.0 - سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Big Big Baller برای اندروید

| بازی سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bus Simulator: Ultimate 1.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Lion Studios است. در داستان این بازی اندرویدی، شما به عنوان یک تخته‌سنگ کروی و نابودگر ایفای نقش می‌کنید! این تخته سنگ، بر فراز یک شهر بزرگ و پر زرق و برق قرار دارد و سقوط آن بر روی زمین، تلفات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. اکنون قرار است که شما محل سقوط این تخته سنگ را تعیین کرده و میزان خرابی به بار آمده در پی برخورد آن به زمین را تماشا کنید! نکته جالب و تماشایی در رابطه با این بازی، بزرگ‌تر شدن توپ سنگی در هر بار برخورد به زمین و اشیای موجود در منقطه است.

شما در جریان این بازی می‌توانید گوی سنگی را در نقاط مختلف رها کرده و برخورد آن با اشیاء را تماشا کنید. با این برخورد، اشیای نابود شده جذب این گوی سنگی شده و در ادامه بازی، گوی سنگی شما بزرگ و بزرگ‌تر خواهد شد. چالش اصلی در اینجاست که شما باید در قابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا، گوی سنگی بزرگ‌تر و مخرب‌تری را آماده کنید؛ زیرا که در دنیای شبیه‌سازی شده در بازی، همه پلیرها سعی در نابودی همدیگر دارند. از این روی ممکن است گوی سنگی شما در کسری از ثانیه طعمه پلیری دیگر با یک گوی سنگی بزرگ‌تر شود! هم اکنون می توانید بازی Big Big Baller را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Big Big Baller :

– امکان بازی در حالت نامحدود

– دارا بودن قوانین ساده و جذاب

– دارا بودن ده‌ها چالش جذاب و منحصر به فرد

– امکان رقابت با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Big.Big .Baller1 94x150 - دانلود بازی Big Big Baller 1.3.0 - سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Big.Big .Baller2 94x150 - دانلود بازی Big Big Baller 1.3.0 - سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Big.Big .Baller3 94x150 - دانلود بازی Big Big Baller 1.3.0 - سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت Big.Big .Baller4 94x150 - دانلود بازی Big Big Baller 1.3.0 - سقوط سنگ نابودگر به زمین برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 88 + 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR