دانلود بازی Prey Day: Survival – Craft & Zombie 1.91 – تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Prey Day: Survival - Craft & Zombie 1.91 - تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Prey Day: Survival – Craft & Zombie برای اندروید

| بازی تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Prey Day: Survival – Craft & Zombie 1.91 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Pragmatix است. اگر شما نیز از دوست‌داران نقش‌آفرینی در دنیای زامبی‌ها و تلاش برای بقا در چنین فضای دلهره‌آور و جذابی هستید، ما برایتان یک عنوان کاملا جدید، محبوب و جذاب را سراغ داریم. داستان این بازی اندرویدی جدید، یک دنیای آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که وقایع آن همزمان با آغاز سال 2033 میلادی رخ می‌دهند. انتشار تصادفی یک ویروس ناشناخته در دنیا، بخش اعظمی از نژاد انسان در زمین را در معرض نابودی و انقراض قرار داده است. شما به عنوان یکی از بازماندگان این رویداد بزرگ، در شهری پر از هرج و مرج ایفای نقش کرده و برای زنده ماندن تلاش می‌کنید.

در دنیای این بازی، شمار بسیاری از مردمان و ساکنین شهر به زامبی تبدیل شده‌ و با جهش یافتن این ویروس، کارهای عجیب و غریبی از دست زامبی‌ها بر می‌آید. در بین خیابان‌های خالی و دلهره‌آور حرکت کنید و برای زنده ماندن هر کاری ه به ذهن‌تان معقول است را انجام دهید؛ زیرا که پس از مرگ و تبدیل شدن به زامبی، دیگر پشیمانی برایتان فایده‌ای نخواهد داشت! چالش‌هایی که در این بازی بیش از همه با آن درگیر هستید، شامل تشنگی، گرسنگی و به دست آوردن مناعی همچون اسلحه و شناخت راه‌هایی برای از بین بردن زامبی‌هاست. شما همچنین می‌توانید به همراه گروه دیگری از بازماندگان در سراسر دنیا یک کمپ مشترک را تشکیل داده با استفاده از مهارت‌های تیمی، با شانس بیشتری به تلاش برای بقا در دنیای فعلی بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Prey Day: Survival – Craft & Zombie را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Prey Day: Survival – Craft & Zombie :

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه یک شهر آخرالزمانی بر اثر حمله زامبی‌ها

– امکان اتحاد با دیگر پلیرها در سراسر دنیا

– امکان جمع آوری منابع مختلف برای زنده ماندن

– توانایی کشتار زامبی‌ها با انواع مختلفی از سلاح‌ها

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Prey.Day .Survival1 150x84 - دانلود بازی Prey Day: Survival - Craft & Zombie 1.91 - تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Prey.Day .Survival2 150x84 - دانلود بازی Prey Day: Survival - Craft & Zombie 1.91 - تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Prey.Day .Survival3 150x84 - دانلود بازی Prey Day: Survival - Craft & Zombie 1.91 - تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Prey.Day .Survival4 150x84 - دانلود بازی Prey Day: Survival - Craft & Zombie 1.91 - تلاش برای بقا در دنیای زامبی‌ها برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 62 + 258 + 63 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR