دانلود بازی Tidal Tribe برای PC

دانلود بازی Tidal Tribe برای PC

 

دانلود بازی Tidal Tribe برای کامپیوتر

| بازی قبیله جزر و مدی |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Tidal Tribe بازی جدیدی در سبک اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2019 توسط PowPit ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در جریان ای نبازی، شما آزاد هستید که برای قبلیه خود هرگونه تغییر را به اجرا درآورید. قبیله جزر و مدی، محیطی است که وقایع طبیعی بسیار زیادی را به چشم دیده است. به عنوان مثال، سیل، طوفان و زلزله به عنوان گوشه‌ای از این رویدادها به شمار می‌روند که با گذر از همه این ها، قبیله همچنان سرپا ایستاده است. شما به منظور محافظت از این مکان در برابر رویدادهای سخت و نابودکننده به توانایی‌های متعددی دسترسی دارید. به عنوان مثال، شما می‌توانید سطح جزیره را بالا ببرید تا از آسیب دیدن به قبیله از طریق سیل جلوگیری گردد.

علاوه بر این، امکانی برای شما مهیاست تا بتوانید بیابان‌های گرم و شک در قبیله را به رودخانه‌هایی پرآب تبدیل کنید. در واقع شما با هدایت کردن مسیر سیل، از قبیله در برابر این رویداد محافظت می‌کنید و در مقابل بیابان‌ها را نیز به رودخانه و یا حتی جنگل تبدیل خواهید کرد. رشد گیاه و جنگل در این بازی، کلید موفقیت شماست؛ زیرا که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید میوه‌های مختلفی را تهیه و از فراهم‌سازی امکان کار کشاورزی در سطح قبیله لذت ببرید. برخی از میوه‌ها، صرفا در شرایط آب و هوایی خاصی رشد می‌کنند، از این روی شما باید کم کم به خصوصیات مختلف گیاهان در بازی آشنایی پیدا کرده و کار کشاورزی در قبیله را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tidal Tribe را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tidal.Tribe1  300x169 - دانلود بازی Tidal Tribe برای PC Tidal.Tribe2  300x169 - دانلود بازی Tidal Tribe برای PC

 

Tidal.Tribe3  300x169 - دانلود بازی Tidal Tribe برای PC Tidal.Tribe4  300x169 - دانلود بازی Tidal Tribe برای PC

 

تریلر بازی Tidal Tribe :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or greater
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GT 240
Storage: 600 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 514 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR