دانلود Windows TopMost Control 1.1.0.0 – قرار دادن یک پنجره بر روی دیگر پنجره‌ها در ویندوز

دانلود Windows TopMost Control 1.1.0.0 - قرار دادن یک پنجره بر روی دیگر پنجره‌ها در ویندوز

 

دانلود Windows TopMost Control

| قرار دادن یک پنجره بر روی دیگر پنجره‌ها در ویندوز |

 

Windows TopMost Control 1.1.0.0 نام یک نرم افزار کم‌حجم و رایگان در زمینه مدیریت دسکتاپ برای کاربران ویندوز است. همانطور که می‌دانید، مدیریت پنجره‌ها در محیط ویندوز شامل قواعد خاص و شناخته شده‌ای است که تقریبا همه ما با آن‌ها آشنایی داریم. به عنوان مثالف زمانی که کاربر دو پنجره را با فاصله زمانی از هم باز می‌کند، آخرین پنجره باز شده بر روی پنجره دیگر قرار می‌گیرد. در واقع باز کردن پنجره‌ها در ویندوز، به نحوی عمل می‌کند که هریک از آن‌ها مطابق با ترتیب زمانی بر روی همدیگر قرار بگیرند. در ادامه، کاربر می‌تواند به منظور دسترسی به پنجره‌های زیرین، از نوار تسک‌بار اقدام و پنجره مورد نظر خود را بالاتر از دیگر آیتم‌ها قرار دهد.

قابلیتی که چندی است در سیستم‌عامل ویندوز محبوبیت یافته، امکانی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان یک پنجره خاص را در بالاتر از دیگر پنجره‌ها قرار داد. به عنوان مثال، ممکن است شما نیاز داشته باشید یک برنامه آنلاین را از طریق یک صفحه وب تماشا و به طور همزمان به انجام کارهای خود بپردازید. یا اینکه بخواهید حین کار با سیستم، یک پنجره خاص همانند برنامه اکسل، نوت‌پد، پلیر یا … را بالاتر از دیگر پنجره‌ها قرار دهید تا بتوانید بدون نیاز به کلیک بر روی نوار تسک‌بار، پنجره خود را همیشه حاضر و آماده بر روی دسکتاپ داشته باشید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید پنجره مربوط به برنامه دلخواه خود را بالاتر از دیگر پنجره‌ها قرار دهید تا این پنجره بر روی دیگر آیتم‌ها در دسکتاپ قرار بگیرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows TopMost Control را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Windows TopMost Control :

– امکان قرار دادن پنجره‌های انتخابی در بالاتر از سایر پنجره‌ها

– امکان تعریف کلید ترکیبی برای اجرای سریع دستور

– عملکرد ساده و آسان

– دارا بودن حجم بسیار کم در مقایسه با عملکرد عالی و بی‌نقص

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Windows TopMost Control.cover1  300x166 - دانلود Windows TopMost Control 1.1.0.0 - قرار دادن یک پنجره بر روی دیگر پنجره‌ها در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 336 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR