دانلود Tower 2.3.2 Build 323 – کلاینت گیت برای ورژن کنترل در ویندوز

دانلود Tower 2.3.2 Build 323 - کلاینت گیت برای ورژن کنترل در ویندوز

 

دانلود Tower

| کلاینت گیت برای ورژن کنترل در ویندوز |

 

Tower 2.3.2 Build 323 نام یک کلاینت قدرتمند گیت به منظور بهره‌مندی از مزایای سیستم ورژن کنترل در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. سرانجام پس از مدت‌ها انتظارف کلاینت رسمی و فوق‌العاده تاور که پیش‌تر فقط در سیستم‌عامل مک در دسترس بود، برای ویندوز هم منتشر شد. نرم افزار قدرتمند تاور، در واقع یک ورژن کنترل حرفه‌ای در سیستم‌عامل ویندوز است که با استفاده از آن می‌توانید سیستم مدیریت ورژن را برای منابع مورد نظر خود راه‌اندازی کرده و از مزایای گسترده آن بهره‌مند شوید. با استفاده از کلاینت تاور، شما می‌توانید به چندین سیستم مدیریت ورژن متصل شده و منابع خود را مدیریت کنید. این برنامه، یک سیستم حرفه‌ای و قدرتمند برای مدیریت سورس کد را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده و سازگاری نسبتا کاملی با سیستم‌های کنترلی نظیر گیت‌هاب، گیت‌لب، بیت‌باکت، تیم‌سرویس و … دارد.

به منظور استفاده از ابزار تاور، شما در ابتدا باید به حساب گیت (Git) خود متصل و سپس سرویس مورد نیاز خود را انتخاب کنید. به منظور استفاده بهینه‌تر از این نرم افزار، شما باید اطلاعات نسبتا کاملی در رابطه با سیستم‌های کنترل ورژن داشته و مستندات آموزشی متعددی در این زمینه را مطالعه کرده باشید. به طور خلاصه می‌توان گفت که یک سیستم مدیریت و کنترل ورژن، به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند بدون هیچگونه پیچیدگی و تداخل، کدها را کامیت کرده و مجموعه تغییرات در ورژن‌ها را مشاهده و آنان را در ریپازیتوری‌های مختلف مدیریت نمایند. هم اکنون می توانید نرم افزار Tower را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Tower :

– مورد استفاده در سیستم مدیریت ورژن در شرکت‌های آمازون، گوگل، اپل، آی‌بی‌ام، مایکروسافت، فیسبوک، یوبر، اس‌ای‌پی و …

– سادگی در پیاده‌سازی سیستم مدیریت و کنترل ورژن در گیت

– امکان بازگردانی تغییرات به نسخه‌های قبلی

– دارا بودن محیط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

– امکان دسترسی به سورس کد هر ورژن

– مناسب برای مدیریت گروه‌های توسعه‌دهنده نرم افزار

– مورد استفاده صدها هزار توسعه‌ مختلف در سراسر دنیا

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Tower.cover1  300x171 - دانلود Tower 2.3.2 Build 323 - کلاینت گیت برای ورژن کنترل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 57.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR