دانلود SysTools Hard Drive Data Recovery 18.5.0.0 + Portable – ابزار بازیابی اطلاعات

دانلود SysTools Hard Drive Data Recovery 10.0.0.0 - ابزار بازیابی اطلاعات

 

دانلود SysTools Hard Drive Data Recovery

| ابزار بازیابی اطلاعات هارد دیسک |

 

SysTools Hard Drive Data Recovery 18.5.0.0 + Portable نرم افزاری جدید و قدرتمند به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از هارد دیسک است. بنابر شرایط مختلف، ممکن است شما هم حداقل برای یک بار با مشکل از دست داده اطلاعات شخصی خود در رایانه مواجه شوید. فرمت کردن اشتباه حافظه، حذف تصادفی اطلاعات، از بین رفتن داده‌ها از طریق حمله ویروس‌ها و … از جمله سناریوهایی هستند که طی آن کاربر اطلاعات مهم خود را از دست می‌دهد. در صورتی که شما نیز به تازگی با شرایطی مشابه روبه‌رو شده‌اید؛ پیشنهاد می‌کنیم در ابتدا آرامش خود را حفظ کرده و سریعا برای بازیابی اطلاعات خود توسط یک نرم افزار حرفه‌ای اقدام نمایید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، یک ابزار کامل و همه‌جانبه به منظور بازیابی اطلاعات حذف شده از فایل فرمت‌های NTFS/FAT در سیستم است. این نرم افزار سعی می‌کند تا با الگوریتم‌هایی پیشرفته و قدرتمند، اطلاعاتی که به هر دلیل از هارد دیسک پاک شده را بازیابی کند.

بنابراین فرقی نمی‌کند که شما اطلاعات شخصی خود را به چه دلیل از دست داده‌اید؛ زیرا که این برنامه ضمن پشتیبانی کامل از چندین الگوریتم بازیابی مختلف، قادر است اطلاعات مهم و حساس شما را تنها با چند کلیک ساده برایتان بازیابی نماید. این برنامه، از طیف وسیعی از فرمت‌های دیجیتال پشتیبانی کامل دارد و تنها با یک بار اسکن کردن هارد دیسک خود، می‌توانید انواع فرمت‌های صوتی، تصویری، آرشیو، اسناد متنی و … را بازیابی کرده و مجددا اقدام به ذخیره آن‌ها در سیستم کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار SysTools Hard Drive Data Recovery را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SysTools Hard Drive Data Recovery :

– توانایی بازیابی اطلاعات حذف دائم شده از هارد دیسک

– سازگاری با فایل فرمت NTFS/exFAT/FAT

– امکان بازیابی اطلاعات از هارد دیسک اینترنال و اکسترنال

– توانایی بازیابی تصاویر، ویدیوها، موزیک‌ها، اسناد و دیگر فرمت‌های مالتی مدیا

– امکان بازیابی اطلاعات از انواع حافظه‌های قابل حمل نظیر مموری کارت و فلش مموری

– سازگاری با فرمت MBR/GPT در هارد دیسک

– امکان بازیابی اطلاعات آسیب دیده طی فرآیند بازیابی

– بازیابی اطلاعات پاک شده از سطل بازیافت ویندوز

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SysTools Hard Drive Data Recovery.cover1  300x186 - دانلود SysTools Hard Drive Data Recovery 18.5.0.0 + Portable - ابزار بازیابی اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


Info:

Supported Editions:
– Microsoft Windows – 2000, 2003, 2008, Vista, or Windows 7/8/8.1,10 2008/2012 (32-bit & 64-bit)
– Supports Recovery for File Systems – FAT 32, FAT 16, ExFAT , NTFS File System & Cross-Formats between NTFS & Other Formats like FAT16 & FAT32
– Supported Partition – GPT and MBR

Application Pre-Requisites:
– If you are using Window 10/8.1/8/7 or Vista, then please launch the tool as “Run as Administrator”.
– Microsoft .NET framework 4.5 or above

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR