دانلود بازی War Plane 3D 1.1.1 – نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی War Plane 3D 1.1.1 - نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی War Plane 3D برای اندروید

| بازی نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

War Plane 3D 1.1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی OverkillDust است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به تجربه هیجان و سرگرمی آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی از نبرد هواپیماهای جنگی در آسمان جزایر مختلف در سراسر دنیاست. در این بازی، شما می‌توانید نبردهای هوایی پرتنش و جذابی را با شمار بسیاری از انواع جنگنده‌ها در آسمان تجربه کنید. هریک از هواپیماها در این بازی، مجهز به طیف متنوعی از سلاح‌ها و تجهیزات جنگی هستند که با استفاده از قدرت گرفتن از آن به رویارویی با دشمن خواهند پرداخت.

شما نیز در این بازی به عنوان یک خلبان جنگی کاربلد ایفای نقش خواهید کرد. مجموعا 10 جنگنده شناخته شده و قدرتمند در این بازی آماده انتخاب هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید از تجربه نبرد بر فراز آسمان 8 جزیره مختلف لذت ببرید. امکان مجهز کردن هواپیما به طیف متنوعی از سلاح‌ها، امکانات کنترلی بسیار ساده و آسان، گیم‌پلی مهیج و جذاب و در آخر گرافیک چشم‌نواز و دیدنی از مهم‌ترین خصوصیات این بازی جدید و پرطرفدار به شمار می‌روند. پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم از طرفداران این سبک از بازی‌ها هستید، فرصت تجربه این شبیه‌سازی جذاب و 3 بعدی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی War Plane 3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی War Plane 3D :

– دارا بودن ده‌ها هواپیمای جنگی مختلف برای تجربه پرواز و نبرد

– امکان تجهیز هواپیماها به انواع سلاح‌ها

– امکانات کنترلی حرفه‌ای و پیشرفته برای هدایت هواپیماها

– امکان تجربه هیجان پرواز و نبرد در آسمان 8 جزیره مختلف

– امکان رویارویی با شمار متعددی از دشمنان با توانایی منحصر به فرد

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و مهیج

– گرافیک چشم‌نواز و بسیار عالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

War.Plane .3D1 150x84 - دانلود بازی War Plane 3D 1.1.1 - نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت War.Plane .3D2 150x84 - دانلود بازی War Plane 3D 1.1.1 - نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت War.Plane .3D4 150x84 - دانلود بازی War Plane 3D 1.1.1 - نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت War.Plane .3D3333333 150x84 - دانلود بازی War Plane 3D 1.1.1 - نبرد سه‌بعدی هواپیماها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR