دانلود بازی Her Majestys Ship برای PC

دانلود بازی Her Majestys Ship برای PC

 

دانلود بازی Her Majestys Ship برای کامپیوتر

| بازی کشتی والاحضرت |

| نسخه PLAZA |

 

Her Majestys Ship بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2019 توسط Every Single Soldier ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. همه افسران دریایی جوان، آرزو دارند تا در نهایت روزی دریاسالار شوند. واقعیت امر این است که این رویا، تنها با دارا بودن یک گروه از خدمه وفادار و کاربلد به واقعیت بدل خواهد شد. به منظور اینکه شما بتوانید به عنوان یک ناخدای شناخته شده و با تجربه، کشتی خود را راهبری کنید، لازم است که عوامل مهم دست به دست هم داده و کلیه خدمه ضمن وفاداری به یکدیگر در راستای رسیدن به هدفی مشخص تلاش کنند. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده از تلاش یک کاپیتان تازه‌کار برای رسیدن به اهدافی بزرگ در زمینه فرمانروایی دریاهاست.

هدف اصلی شما و در بازی این است که راهبری و مدیریت انواع امور در کشتی را به نحو احسن انجام داده و یک گروه از بهترین خدمه را برای این هدف در اختیار داشته باشید. شما در این بازی، سفری پرماجرا به آب‌های مختلف دنیا نظیر دریای مدیترانه خواهید داشت و ده‌‌ها چالش مختلف نیز در ماجرای آن برای شما به تصویر کشیده خواهد شد. در مسیر داستانی این بازی، شما با شماری از دزدان دریایی نیز سر و کار پیدا خواهید کرد که در این شرایط، اصلی‌ترین هدف باید حفظ امنیت کشتی، سلامت خدمه و در صورت امکان، از بین بردن خطرات و تهدیدات موجود از سوی دزدان دریایی است. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Her Majestys Ship را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Her.Majestys.Ship1  300x169 - دانلود بازی Her Majestys Ship برای PC Her.Majestys.Ship3  300x169 - دانلود بازی Her Majestys Ship برای PC

 

Her.Majestys.Ship4  300x169 - دانلود بازی Her Majestys Ship برای PC Her.Majestys.Ship2222222 300x169 - دانلود بازی Her Majestys Ship برای PC

 

تریلر بازی Her Majestys Ship :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.4GHz Processor
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 460 Graphics Card or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 796 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR