دانلود Close All Windows 4.0 – نرم افزار بستن تمامی اپلیکیشن‌ها با یک کلیک

دانلود Close All Windows 4.0 - نرم افزار بستن تمامی اپلیکیشن‌ها با یک کلیک

 

دانلود Close All Windows

| نرم افزار بستن تمامی اپلیکیشن‌ها با یک کلیک |

 

Close All Windows 4.0 نام یک نرم افزار رایگان، ساده و کم‌حجم در زمینه بستن تمامی پنجره‌ها و برنامه‌ها در ویندوز تنه ابا فشردن یک کلیک است! همانطور که می‌دانید، با روشن کردن رایانه و بارگذاری ویندوز، سیستم در بهترین حالت عملکردی خود قرار دارد. در این شرایط، شما می‌توانید تا هر تعداد برنامه و یا پنجره را باز کنید و متناسب با ظرفیت سخت افزار سیستم، رفته رفته سرعت ویندوز کم و کمتر می‌شود. سیستم‌عامل اندروید، قابلیتی دارد که با لمس یک دکمه در آن، می‌ـوان تمامی اپلیکیشن‌های اجرا شده را بست و بدین ترتیب فضای حافظه یا رم سیستم را تخلیه کرد. نبود این قابلیت در ویندوز و رایانه، سبب می‌شد که کاربر مجبور باشد همه این کارها را به طور دستی به انجام برساند و بستن برنامه‌ها گاها برای او زمان زیادی را طلب می‌کرد.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید تمامی اپلیکیشن‌های اجرا شده در ویندوز را تنها با یک کلیک ببندید. با این کار، شما تا زمان رسیدن به حالت ایده‌ال ویندوز و تخلیه حافظه‌ درگیر شده در رم، تنها چند ثانیه فاصله خواهید داشت. این برنامه، یک سیگنال “بستن” را به تمامی برنامه‌ها، فولدرها و فایل‌های اجرا شده می‌دهد که سریعا باعث خاتمه آن‌ها خواهد شدو پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که شما هم در طول روز تعداد زیادی از برنامه‌ها را اجرا کرده و نیاز درید که در هر زمان قادر باشید همه آن‌ها را با یک کلیک ببندید، استفاده از این برنامه را در دستور کار خود قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Close All Windows را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Close All Windows :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– بستن خودکار تمام برنامه‌ها تنها با یک کلیک

– صرفه‌جویی در زمان

– امکان ترتیب‌ و گروه‌بندی اقدامات

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Close All Windows.cover1  216x300 - دانلود Close All Windows 4.0 - نرم افزار بستن تمامی اپلیکیشن‌ها با یک کلیک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR