دانلود بازی SolSeraph برای PC

دانلود بازی SolSeraph برای PC

 

دانلود بازی SolSeraph برای کامپیوتر

| بازی دفاع از سرزمین در برابر هیولاها |

| نسخه کرک شده HOODLUM |

 

SolSeraph بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک می باشد که در سال 2019 توسط SEGA ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، شما باید شهرهای خود را با قدرت دفاعی بالا ایجاد کنید و تهدیدات دائمی حمله هیولاها به مواضع خود را خنثی نمایید. گیم‌پلی این بازی با الهام‌گیری از سبک سری بازی‌های کلاسیک مربوط به چند دهه قبل طراحی شده و با دارا بودن گرافیک مدرن و جذاب، حس و حال تازه و نوآورانه‌ای را به این سبک آورده است. پس از آنکه عملیات دفاعی شما با موفقیت همراه بود، وقت آن خواهد رسید که با شمشیرها و قدرت‌های جادویی به سرزمین هیولاها حمله کرده و پیام‌آور خوبی برای سرزمین آن‌ها باشید.

در مسیر این بازی، شما با انواع مختلفی از شخصیت‌‌ها سر و کار پیدا خواهید کرد که هرکدام از آن‌ها دارای خصوصیات و توانایی خاص خود هستند. مبارزات شما با دشمنان نیز با بهره‌گیری از انواع سلاح‌ها نظیر شمشیر، سپر، تیرهای جادویی و … انجام می‌گیرد که باید با استفاده از آن‌ها به لشگر عظیمی از دشمنان حمله ببرید. در کنار این ها، باید به دفاع از سرزمین خود پرداخته و هرکدام از روستاها را با بهره‌گیری از واحدهای مختلفی همچون منازل مسکونی، مزارع کشاورزی و … رشد و توسعه دهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SolSeraph را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SolSeraph1 300x169 - دانلود بازی SolSeraph برای PC SolSeraph2 300x169 - دانلود بازی SolSeraph برای PC

 

SolSeraph3 300x169 - دانلود بازی SolSeraph برای PC SolSeraph4 300x169 - دانلود بازی SolSeraph برای PC

 

تریلر بازی SolSeraph :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 7 SP1 / 8.1 / 10 64-bit
Processor: AMD FX-4350 / Intel® Core™ i3-3210
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD Radeon™ R7 260X (2GB VRAM) / NVIDIA® GeForce® GTX 750(2GB VRAM)
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.71 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR