دانلود TranslucentTB 2019.1 – افزودن افکت‌ شفاف و زیبا به تسک بار ویندوز 10

دانلود TranslucentTB 2019.1 - افزودن افکت‌ شفاف و زیبا به تسک بار ویندوز 10

 

دانلود TranslucentTB

| افزودن افکت‌ شفاف و زیبا به تسک بار ویندوز 10 |

 

TranslucentTB 2019.1 نام یک نرم افزار رایگان و متن باز به منظور افزودن افکت زیبا و شفاف به نوار تسک‌بار (Taskbar) ویندوز 10 است. همانطور که می‌دانید، نوار تسک‌بار یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌ها در تمامی نسخه‌های ویندوز بوده و هست! در واقع از همان نخستین ویندوزها تاکنون، این نوار در جای ثابت خود (بخش پایین صفحه) جای داشته و در طول تمام این سال‌ها، فقط کمی شکل ظاهری جدید و مدرن‌تری را به خود گرفته است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید یک افکت زیبا و چشم‌نواز را به منوی تسک‌بار ویندوز 10 اضافه کنید که زیبایی آن را دوچندان خواهد کرد.

این نرم افزار، با کمترین حجم استفاده از منابع سخت افزار سیستم، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید نوار تسک‌بار سیستم خود را به نمای شیشه‌ای تبدیل کنید تا بخش زیرین آن نیز از روی آن مشخص باشد. امکان تعیین رنگ نوار تسک‌بار، تنظیم شدت شفافیت و حالت شیشه‌ای، امکان تار کردن نوار تسک‌بار و همچنین ده‌ها خصوصیت قابل شخصی‌سازی دیگر از مهم‌ترین نکات جذاب در مورد این نرم افزار کوچک و کاربردی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید نرم افزار TranslucentTB را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TranslucentTB :

– امکان شخصی‌سازی ظاهر نوار تسک‌بار در ویندوز 10

– توانایی از بین بردن بک‌گراند نوار تسک‌بار و باقی گذاشتن آیکون‌ها

– امکان تعیین رنگ بک‌گراند نوار تسک‌بار

– قابلیت افزودن افکت تار و شفاف به نوار تسک‌بار

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TranslucentTB.cover1  300x169 - دانلود TranslucentTB 2019.1 - افزودن افکت‌ شفاف و زیبا به تسک بار ویندوز 10

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.62 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR