دانلود بازی Moto Traffic Race 1.27 – موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Moto Traffic Race 1.22 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Moto Traffic Race برای اندروید

| بازی موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Moto Traffic Race 1.27 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی Play365 است. دوست‌داران هیجان و رقابت، همواره بازی‌های ماشین و موتور را جزو سرگرمی‌های روزمره خود قرار می‌دهند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که از تجربه مسابقات موتورسواری لذت می‌برید، ما برایتان یک انتخاب ویژه را در نظر داریم. موتورسواری در ترافیک، یک بازی اندرویدی جدید و مهیج است که شما در آن می‌توانید در شهری شلوغ با انبوهی از کامیون‌ها، اتومبیل‌ها و …، با دیگر موتورسواران وارد رقابت شوید. در این بازی شما به عنوان یک راننده موتورسیکلت خبره ایفای نقش می‌کنید که بر سر کسب یک جایزه بزرگ و چشم‌گیر، در سطح شهر با همدیگر به رقابت پرداخته‌اند. البته باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رانندگی در شهر کار چندان ساده‌ای هم نیست!

زمانی که سرعت موتورسیکلت شما از حد مجاز تجاوز کند، سر و کله‌ی ماشین‌های پلیس هم پیدا می‌شود. حتی اگر در دام قانون گرفتار نشوید، خطرات دیگر وسایل نقلیه و موانع شهر نیز شیوه رانندگی شما را تحت تاثیر خود قرار خواهند داد؛ البته باید این نکته را نیز همواره در نظر داشته باشید که برای کسب مقام قهرمانی در این رقابت، باید باشهامت‌تر از این حرف‌ها باشید! انتخاب با شماست: مسابقه در روز یا شب؛ هریک از این حالت‌ها جذابیت و شرایط خاص خود را در فضای بازی دارند و شما می‌توانید با کسب مقام پیروزی در تمامی رقابت‌ها، موتورسیکلت خود را ارتقا داده و آن را به یک انتخاب ویژه و رویایی تبدیل کنید. هم اکنون می توانید بازی Moto Traffic Race را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Moto Traffic Race :

– دارا بودن دو حالت مختلف برای بازی کردن

– امکان انتخاب موتورسیکلت از میان ده‌ها گزینه موجود

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه موتورسواری در سطح شهر

– امکان عبور از موانع موجود در مسیر مسابقه

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Moto.Traffic.Race2  150x90 - دانلود بازی Moto Traffic Race 1.27 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Moto.Traffic.Race3  150x90 - دانلود بازی Moto Traffic Race 1.27 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Moto.Traffic.Race4  150x90 - دانلود بازی Moto Traffic Race 1.27 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت Moto.Traffic.Race1  1 150x90 - دانلود بازی Moto Traffic Race 1.27 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR