دانلود ProjectForge 6.25.0 – نرم افزار رایگان و جدید برای مدیریت پروژه‌

دانلود ProjectForge 6.25.0 - نرم افزار رایگان و جدید برای مدیریت پروژه‌

 

دانلود ProjectForge

| نرم افزار رایگان و جدید برای مدیریت پروژه‌ |

 

ProjectForge 6.25.0 نام یک ابزار رایگان و متن‌باز در زمینه مدیریت پروژه است که افراد را قادر می‌سازد تا بتوانند پروژه‌ها و اقدامات لازم برای به انجام رساندن هریک را با دقت و جزئیات بالا مدیریت کنند. مدیریت پروژه به طور خلاصه شامل کلیه فعالیت‌هایی است که با انجام صحیح و به موقع آن می‌توان امکان رسیدن به اهداف مشخص در یک دوره زمانی خاص را فراهم نمود. مدیران پروژه موظف هستند که با تخصیص، پیگیری و کاربرد منابع موجود، شرایط را برای رسیدن به اهداف تعیین شده فراهم نمایند. هر پروژه، دارای الزاماتی است که در طی یک مهلت مشخص از آن انتظار می‌رود. بنابراین یک مدیر پروژه با به دست گرفتن فرآیند مدیریتی یک تیم، فرآیندهای کلی شامل مراحل ابتدایی، برنامه‌ریزی، اجرایی، پایشی و اختتامی ‌آن را به دست می‌گیرد تا امکان رسیدن به الزامات پروژه طی یک مهلت مشخص فراهم آید.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم در نظر گرفته‌ایم، یک راهکار جدید و قدرتمند برای مدیران پروژه است که امکان مدیریت پروژه‌ها را در نهایت سادگی و از طریق یک محیط گرافیکی بسیار زیبا برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از این برنامه، مدیر پروژه می‌تواند نظارتی جامع بر صرف زمان در هریک از مراحل، امور مالی، مدیریت بحران و … داشته باشد. همچنین پشتیبانی کامل این نرم افزار از نمودار گانت (Gantt Charting)، از دیگر خصوصیاتی است که این ابزار را به عنوان یک راهکار حرفه‌ای برای مدیریت پروژه و اولویت اجرای هریک از مراحل به شمار می‌آورد. هم اکنون می توانید نرم افزار ProjectForge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ProjectForge :

– فراهم‌سازی امکان مدیریت پروژه‌ها از طریق مرورگر وب

– توانایی ساخت مراحل مختلف برای اجرای هر پروژه

– امکان تعریف نمودار گانت برای مراحل پروژه

– امکان مدیریت چندین پروژه مختلف و مراحل آن به طور همزمان

– امکان مدیریت هزینه‌ها، زمان‌بندی، اولویت‌ها در اجرای هر پروژه

– امکان گزارش‌گیری از روند پیشرفت هریک از مراحل پروژه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ProjectForge.cover1  1 300x149 - دانلود ProjectForge 6.25.0 - نرم افزار رایگان و جدید برای مدیریت پروژه‌

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب
مشخصات
  • فرمت : JAR
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR