دانلود Asciidoc FX 1.7.0 – نرم افزار ساخت و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی

دانلود Asciidoc FX 1.7.0 - نرم افزار ساخت و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی

 

دانلود Asciidoc FX

| نرم افزار ساخت و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی |

 

Asciidoc FX 1.7.0 نام ابزاری جدید و قدرتمند در زمینه ساخت و ویرایش کتاب‌های الکترونیکی برای علاقه‌مندان به مطالعه کتاب در گوشی موبایل و تبلت است. اختراع رایانه، تغییرات بسیار زیادی را در زندگی انسان به همراه داشت. دستگاه‌های رایانه‌ای در ابتدا صرفا در صنعت و ادارات کاربرد داشتند و به نحوی می‌شد گفت که هنوز این دستگاه‌ها یک دستیار خانگی به شمار نمی‌آمدند. رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی و ارزان‌تر شدن قطعات، رایانه‌ها به منازل و یا حتی مراکز آموزشی نیز راه پیدا کردند. به دنبال آن، گسترش کاربرد حافظه‌های قابل حمل و رشد سریع انواع فرمت‌های خواندنی و نوشتنی، نیاز ما را به کاغذ و قلم کم و کمتر کرد. در حال حاضر، به طور واقعی می‌توان گفت که برای یادگیری و مطالعه شاید دیگر هیچ نیازی به دفتر و خودکار هم نیست؛ زیرا که به لطف فیلم‌ها و کتب آموزش الکترونیکی، کاربر می‌تواند تنها از طریق یک رایانه و یا حتی موبایل، به صدها محتوای آموزشی مختلف دسترسی دائم داشته باشد.

در صورتی که شما هم از دسته افرادی هستید که از تجربه مطالعه و خواندن کتاب در موبایل و یا کامپیوتر لذت می‌برید، ما برایتان ابزاری را سراغ داریم که به واسطه آن می‌توانید انواع محتوای متنی و یا تصویری خود را به کتاب‌های قابل خواندن در موبایل و تبلت تبدیل کنید. نرم افزار فعلی این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید متون دلخواه خود به همراه عکس و دیگر محتوای دیجیتال را به کتاب‌های الکترونیکی در فرمت‌های Epub, Mobi, HTML, PDF تبدیل کرده و ضمن آزادگی کامل در زمینه ویرایش آن‌ها، بتوانید کتاب الکترونیکی اختصاصی خود را تهیه و امکان مطالعه آنان در انواع پلتفرم‌ها را فراهم آورید. هم اکنون می توانید نرم افزار Asciidoc FX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Asciidoc FX :

– امکان ساخت آسان و سریع کتاب‌ها در فرمت PDF, Epub, HTML, Mobi و …

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان ساخت کتاب با استفاده از متن و تصویر

– امکان ساخت چندین کتاب (پروژه) به طور همزمان

– امکان زیباسازی ظاهر کتاب‌ها با دارا بودن ابزارهای پیشرفته

– امکان پیش‌نمایش زنده تغییرات بر روی کتاب

– امکان ساخت جدول برای ورود داده در محیط ساخت کتاب

– دارا بودن ابزار ویرایش سورس کد کتاب‌ها

– دارا بودن محیط ظاهری تیره و روشن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Asciidoc FX

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR