دانلود Active Query Builder Free Edition 1.29.7 – ساخت آسان و سریع کوئری برای پروژه‌های برنامه‌نویسی

دانلود Active Query Builder Free Edition 1.29.7 - ساخت آسان و سریع کوئری برای پروژه‌های برنامه‌نویسی

 

دانلود Active Query Builder Free Edition

| ساخت آسان و سریع کوئری برای پروژه‌های برنامه‌نویسی |

 

Active Query Builder Free Edition 1.29.7 یک ابزار جدید و رایگان به منظور ساخت آسان و سریع کوئری در پروژه‌های برنامه‌نویسی است. یک پروژه نرم افزاری پیچیده و بزرگ، در اکثر موارد مجهز به پایگاه داده‌ به منظور ذخیره و بازیابی اطلاعات است. در واقع تمامی فرآیندهای خواندن، نوشتن، ذخیره و بازیابی اطلاعات از طریق اجرای کوئری‌ها به انجام می‌رسد. اگر شما نیز از توسعه‌دهنگان پروژه‌های برنامه‌نویسی باشید، احتمالا به خوبی با مفهوم کوئری (Query) آشنایی دارید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید کوئری‌های اس‌کیو‌ال (SQL) را از طریق یک محیط گرافیکی تولید نموده و آن را در پروژه‌های بورلند دلفی (Borland Delphi) و سی‌پلاس‌پلاس (++C) به کار گیرید.

در دنیای برنامه‌نویسی رایانه، افراد به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. عد‌ه‌ای ترجیح می‌دهند که صفر تا صد برنامه و پروژه را از طریق تحلیل و توسعه بنویسند. از سوی دیگر، افرادی نیز هستند که با کپی کردن کدها از پروژه‌های متن باز و یا نرم افزارهایی جدید تولید خودکار کد از طریق محیط گرافیکی، در وقت و زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند. اگر شما نیز از توسعه‌دهندگان نوع یا دسته دوم از موارد نام برده هستید، ابزار فعلی می‌تواند برایتان تا حد بسیاری مفید واقع گردد. به کمک این برنامه شما می‌توانید بدون نیاز به کوئری نوشتن و صرفا از طریق کار با اشیاء در یک محیط گرافیکی، کوئری‌های خود را به صورت آماده تحویل گرفته و در پروژه‌های خود به کار برید. هم اکنون می توانید نرم افزار Active Query Builder Free Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Active Query Builder Free Edition :

– امکان ساخت کوئری برای SQL Server و MS-Access

– عدم نیاز به نوشتن دستی کوئری‌ها و ساخت آسان آنان از طریق یک محیط گرافیکی

– سازگاری کامل با پایگاه‌های داده SQL Server, Oracle, MySQL, PostgreSQL و …

– امکان یکپارچه‌سازی با انواع پروژه‌های نرم افزاری

– مناسب برای پروژه‌های بورلند دلفی و سی‌پلاس‌پلاس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Active Query Builder Free Edition.cover1  300x224 - دانلود Active Query Builder Free Edition 1.29.7 - ساخت آسان و سریع کوئری برای پروژه‌های برنامه‌نویسی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.66 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR