دانلود Volume Scheduler Pro – Schedule Volume Profiles 1.15 – تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان

دانلود Volume Scheduler Pro - Schedule Volume Profiles 1.15 - تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان

 

دانلود Volume Scheduler Pro – Schedule Volume Profiles برای اندروید

| نرم افزار تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان |

 

Volume Scheduler Pro – Schedule Volume Profiles 1.15 نرم افزاری است که به کمک آن می‌توانید کنترل حجم صدا (ولوم) در دستگاه اندرویدی خود را متناسب با ساعات مختلف شبانه‌روز تنظیم کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، سیستم عامل اندروید حجم ولوم و یا زنگ‌خور گوشی موبایل شما را همواره به خاطر نگه می‌دارد و زمانی که ولوم را تغییر می‌دهید، از این پس حجم صدا در تمامی برنامه‌ها متناسب با آخرین تغییرات شما خواهد بود. ولی گاها نیاز است که این تغییرات، متناسب با ساعات مختلف شبانه‌روز انجام گیرد. به عنوان مثال، ممکن است شما بخواهید با تنظیم ولوم دستگاه در پایین‌ترین حالت ممکن در ساعات شب، از ایجاد مزاحمت برای سایر اعضای خانواده جلوگیری کنید. به عنوان یک مثال دیگر، می‌توان به شرکت در جلسات و یا ساعات کاری اشاره کرد؛ بدین صورت که این امکان برایتان فراهم خواهد بود که در ساعات مورد نظرتان، صدای زنگ‌خور گوشی موبایل را در پایین‌ترین حد ممکن قرار دهید تا این موضوع منجر به آزردگی دیگر اطرافیان شما نباشد.

با نصب این نرم افزار بر روی گوشی موبایل خود، شما هم می‌توانید برای همیشه از شر مشکلات سایلنت، ویبره و یا زنگ خوردن گوشی موبایل خود راحت شوید. قرار دادن گوشی موبایل در حالت سکوت، ممکن است منجر به از دست رفتن شمار بسیاری از تماس‌ها شود. از طرفی، زنگ خوردن موبایل در محیط‌های اداری، موجب آزردگی سایر همکاران می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که هریک از این حالات، مزایا و معایب خاص خود را دارند. ولی بهترین راه در مقایسه با طرق قدیمی این است که شما بتوانید شدت و حجم صدا در گوشی موبایل خود را متناسب با تغییرات زمان در طول روز تنظیم کرده و یک بار برای همیشه به همه مشکلات مذکور خاتمه دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Volume Scheduler Pro – Schedule Volume Profiles برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Volume Scheduler Pro – Schedule Volume Profiles :

– امکان تغییر خودکار در حجم صدای اندروید متناسب با ساعات مختلف شبانه‌روز

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان تعریف ده‌ها پروفایل مختلف برای ساعات مختلف

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Volume.Scheduler.Pro1  83x150 - دانلود Volume Scheduler Pro - Schedule Volume Profiles 1.15 - تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان Volume.Scheduler.Pro2  83x150 - دانلود Volume Scheduler Pro - Schedule Volume Profiles 1.15 - تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان Volume.Scheduler.Pro3  83x150 - دانلود Volume Scheduler Pro - Schedule Volume Profiles 1.15 - تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان Volume.Scheduler.Pro4  83x150 - دانلود Volume Scheduler Pro - Schedule Volume Profiles 1.15 - تغییر در حجم صدای اندروید متناسب با زمان

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 2.09 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR