دانلود بازی Crazy Dino Park 1.48 – پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Crazy Dino Park 1.48 - پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Crazy Dino Park برای اندروید

| بازی پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Crazy Dino Park 1.48 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک معمایی از استودیوی بازی سازی Infinite Dreams است. به دنیای جذاب پارک دایناسورها خوش آمدید! در اینجا، شما صاحب اختیار مدیریت یک پارک بزرگ از نوع ژوراسیک هستید که با اجرای برنامه‌های جذاب و سرگرم‌کننده، روزانه صدها و یا هزاران بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. باستان‌شناسان شما، دائما در حال جستجوی فسیل‌ها و بقایای برجای مانده از دوره کرتاسه/ژوراسیک هستند تا بتوان با نمایش آن‌ها به علاقه‌مندان، پارک دایناسورها را به مکانی محبوب برای نوجوانان و علاقه‌مندان به دنیای دایناسورها تبدیل کرد.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به دایناسورها و اکتشافات تازه در رابطه با زندگی این جانداران غول‌پیکر بر روی زمین هستید، پیشنهاد می‌کنیم با دانلود این بازی خود را برای یک تجربه جذاب و منحصر به فرد آماده سازید. وظیفه شما به عنوان مدیریت پارک دایناسورها این است که به همراه باستان‌شناسان خود به جستجوی فسیل‌ها و بقیای جانداران قدیمی بپردازید و با به نمایش گذاردن آن‌ها در پارک، یک نقطه عطف در دنیای علم و تاریخ حیات بر روی زمین را پدید آورید. هم اکنون می توانید بازی Crazy Dino Park را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crazy Dino Park :

– امکان جستجو و بازدید از مکان‌های مختلف زمین برای بازیابی فسیل‌های برجای مانده از دایناسورها

– امکان حل معماها برای بازگردانی امکان حیات به این دایناسورها

– امکان کشف گونه‌های جدید از دایناسورها با کنار هم قرار دادن فسیل‌های آنان

– امکان کشف یافته‌های اسرارآمیز در رابطه با زندگی دایناسورها بر روی زمین

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crazy.Dino .Park1  84x150 - دانلود بازی Crazy Dino Park 1.48 - پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت Crazy.Dino .Park2  84x150 - دانلود بازی Crazy Dino Park 1.48 - پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت Crazy.Dino .Park3  84x150 - دانلود بازی Crazy Dino Park 1.48 - پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت Crazy.Dino .Park4  84x150 - دانلود بازی Crazy Dino Park 1.48 - پارک دایناسورها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 57 + 53 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR