دانلود Skyline TerraExplorer Pro 7.1.0.3067 – مشاهده، ویرایش و آنالیز نقشه‌های سه‌بعدی

دانلود Skyline TerraExplorer Pro 7.1.0.3067 - مشاهده، ویرایش و آنالیز نقشه‌های سه‌بعدی

 

دانلود Skyline TerraExplorer Pro

| مشاهده، ویرایش و آنالیز نقشه‌های سه‌بعدی |

 

Skyline TerraExplorer Pro 7.1.0.3067 یک ابزار قدرتمند و شناخته شده در زمینه به نمایش گذاشتن، ویرایش، آنالیز فواصل، شبیه‌سازی مایعات، بزرگ‌نمایی، سفر مجازی به محیط‌ها و … در قالب تصاویر ماهواره‌ای و یا نقشه‌های سه‌بعدی است. این برنامه، یکی از نرم افزارهای موفق در زمینه کار با نقشه‌ها در سیستم‌عامل ویندوز است که با بهره‌گیری از مزایای آن می‌توانید از تجربه سفر به محط‌های سه‌بعدی و مجازی لذت ببرید. نرم افزار فعلی، مجموعه‌ای از امکانات کاربردی و قدرتمند برای کار با نقشه‌ها را برای شما فراهم می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به قابلیت کار با نقشه‌های سه‌بعدی، آنالیز محیط‌ها، شبیه‌سازی حرکت مایعات و امکان به اشتراک‌گذاری نقشه‌ها اشاره کرد.

این نرم افزار ضمن دارا بودن ابزارهایی قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه کار با تصاویر ماهواره‌ای و تکنولوژی پردازش اینگونه نقشه‌ها، امکانی را فراهم آورده تا بتوانید تصاویر و نقشه‌های سه‌بعدی را با دارا بودن مجموعه‌ای از امکانات پیشرفته و با کیفیت مشاهده و آنالیز کنید. علاوه بر این، نرم افزار فعلی با دارا بودن ده‌ها افزونه حرفه‌ای و قدرتمند امکانی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید مجموعه تصاویر و مدل‌های خود از تصاویر ماهواره‌ای و سه‌بعدی را بر روی همدیگر قرار داده و با ویرایش لایه به لایه آن‌ها، مدل نهایی و مدنظر خود را بسازید. علاوه بر این‌ها، کاربر می‌تواند نقشه‌های مختلف گوگل ارث از کره زمین را به محیط برنامه وارد کرده و نقشه‌ها را با استفاده از واحدهای مختلف مورد آنالیز قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Skyline TerraExplorer Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Skyline TerraExplorer Pro :

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان جابه‌جایی آسان بین نقاط مختلف جغرافیایی نقشه

– امکان زوم کردن بر روی نقاط خاص از نقشه‌ها

– پشتیبانی از واحدهای مختلف فاصله‌سنجی

– امکان افزودن اشیاء و اندازه‌گیری آسان فواصل بین نقاط مختلف مختصات جغرافیایی

– توانایی اضافه کردن تصاویر گوگل ارث

– امکان شبیه‌سازی حرکت مایعات و آنالیز نقشه‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Skyline TerraExplorer Pro.cover1  300x201 - دانلود Skyline TerraExplorer Pro 7.1.0.3067 - مشاهده، ویرایش و آنالیز نقشه‌های سه‌بعدی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 127 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR