دانلود دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا – The Java Design Patterns Course – Udemy

دانلود دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا - The Java Design Patterns Course - Udemy

 

دانلود دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا

| The Java Design Patterns Course |

MP4 | | Duration: 30 Hours | Language: English

 

دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا (The Java Design Patterns Course) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. این دوره آموزشی، سعی بر آن دارد تا توسعه‌دهندگان فعلی زبان برنامه‌نویسی جاوا را با الگوهای طراحی (Design Patterns) در دنیای جاوا آشنا کند تا افراد بتوانند با شانس بیشتری به سراغ مصاحبه‌های کاری بروند. اگر در حال دنبال کردن این مطلب هستید، احتمالا خود را یک توسعه‌دهنده جاوا می‌دانید. کمی که در دنیای جاوا (و یا هر زبان برنامه‌نویسی دیگر) که پیش می‌روید، کم کم متوجه می‌شوید که با مهارت کلی بر شیوه کدنویسی نمی‌توان پروژه‌های بزرگ در سطح سازمانی را مدیریت کرد. دیزاین پترن‌ها به همین منظور تعریف شده‌اند تا ضمن طرح یک تعداد الگو و قاعده مشخص، سبک توسعه برنامه را در بین تمامی توسعه‌دهندگان یکسان‌سازی کنند. شاید همین حالا هم عده‌ای از شما با اصطلاح دیزاین پترن آشنا بوده و تا حدودی نیز نسبت به برخی از این الگوها مهارت کسب کرده باشد. یک چیز در دنیای جاوا غیرقابل چشم‌پوشی است: توسعه‌دهندگانی که با دیزاین پترن‌ها آشنایی دارند، همواره از شانس بهتری برای موفقیت در مصاحبه‌های کاری برخوردارند؛ از این روی باید این مقوله را در حیطه فعالیت خود جدی بگیرید!

الگوهای طراحی به طرز منظمی در دنیای واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ از این روی برای شما توسعه‌دهندگان زبان برنامه‌نویسی جاوا نیز یادگیری این الگوها به همراه شیوه استفاده از آنان نیز باید از اهمیت بالایی برخودار باشد. شاید در گذشته برای یادگیری این الگوها وقت و زمان بسیاری را صرف کرده ولی هنوز به نتیجه مطلوب دست نیافته‌اید؛ اگر چنین است پیشنهاد می‌کنیم دوره آموزشی فعلی را دانلود کنید و از ابتدا تا انتها مفاهیم مرتبط با الگوهای طراحی در جاوا را یاد بگیرید. این دوره نه تنها شما را با انواع دیزاین پترن‌ها در جاوا آشنا می‌کند، بلکه به شما یاد می‌دهد که علت استفاده آن‌ها چیست و چرا باید آنان را “حتما” در پروژه‌های خود به کار برید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره آموزش دیزاین پترن در جاوا :

– طرح مفاهیم منحصر به فرد در مقایسه با دیگر دوره‌های موجود در زمینه آموزش دیزاین پترن‌ها در جاوا

– آشنایی با انواع دیزاین پترن‌ها در جاوا و علت استفاده از آنان

– طرح مسائل آموزشی مربوط به مجموعا 23 دیزاین پترن مختلف برای برنامه‌نویسی جاوا

– مناسب برای توسعه‌دهندگان متوسط تا حرفه‌ای زبان برنامه‌نویسی جاوا

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 9.03 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR