دانلود بازی Mr Bow 2.06 – مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Mr Bow 2.06 - مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Mr Bow برای اندروید

| بازی مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Mr Bow 2.06 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی ONESOFT است. خودتان را برای یک تجربه جذاب و مهیج در دنیای “مرد کمان‌دار” آماده کنید! بازی فعلی، یکی از عناوین محبوب و پرطرفدار در سبک و سیاق خود در گوگل پلی استور و اپ استور است که میلیون‌ها پلیر در سراسر دنیا به طرفدار سرسخت آن تبدیل شده‌اند. در این بازی شما به عنوان یک تیرانداز ماهر با کمان ایفای نقش می‌کنید که وظیفه دارد دشمنان خود را یکی پس از دیگری از پیش روی بردارد. تنها کافی‌ست که نوع کمان دلخواه خود را از میان ده‌ها مدل مختلف انتخاب و شیوه تیراندازی با آن را یاد بگیرید. در ادامه این امکان را برایتان مهیا خواهد بود تا بتوانید با یک نشانه‌گیری دقیق و موفق، حریفان را از پای درآورده و دائما در حال ارتقای امتیازات خود باشید.

نیروهای اهریمنی در نزدیکی شما قرار دارند. شما باید با انتخاب تیر و کمان خود، به سمت آنان نشانه‌گیری کرده و سپس تیر خود را پرتاب کنید. این بازی شما را در برابر شمار بسیاری از حریفان قرار می‌دهد که رفته رفته متناسب با سطح امتیازات شما، آن‌ها نیز به حریفانی قوی و سرسخت‌تر تبدیل می‌شوند. علاوه بر این، تعداد بسیاری از کمان‌ها نیز در بازی برای شما تعبیه شده‌اند که شما می‌توانید با نشانه‌گیری‌های خود، قلق آنان را به دست آورده و در تیراندازی با آن زبان‌زد خاص و عام باشید! هم اکنون می توانید بازی Mr Bow را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Mr Bow :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و تماشایی

– امکان تیراندازی با مهارت منحصر به فرد هریک از قهرمانان

– دارا بودن ده‌ها سلاح مختلف برای انتخاب

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– گرافیک مینیمال و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mr.Bow2  150x84 - دانلود بازی Mr Bow 2.06 - مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت Mr.Bow3  150x84 - دانلود بازی Mr Bow 2.06 - مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت Mr.Bow4  150x84 - دانلود بازی Mr Bow 2.06 - مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت Mr.Bow1  1 150x84 - دانلود بازی Mr Bow 2.06 - مرد کمان‌دار برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR