دانلود MaxxMEM2 3.0.23.15 – ابزار تست و بنچمارک حافظه رم در سیستم

دانلود MaxxMEM2 3.0.23.15 - ابزار تست و بنچمارک حافظه رم در سیستم

 

دانلود MaxxMEM2

| ابزار تست و بنچمارک حافظه رم در سیستم |

 

MaxxMEM2 3.0.23.15 نام یک ابزار رایگان، جدید و قدرتمند در زمینه تست سخت افزار و اندازه‌گیری سرعت و بهره‌وری حافظه رم در سیستم‌های کامپیوتری است. آزمون بنچمارک، شامل اندازه‌گیری سرعت و کیفیت پاسخ‌گویی یک قطعه سخت افزاری در برابر تست‌های مختلفی است که بر روی آن انجام می‌گیرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید کیفیت و سرعت حافظه رم در سیستم را در شرایط مختلف مورد آزمون قرار داده و نتایج را با همدیگر مقایسه کنید. ابزارهای متنوعی برای آزمون بنچمارک در سخت افزار رایانه در دسترس هستند که هریک بخش خاصی از سیستم را هدف قرار می‌دهند. نرم افزار فعلی، راهکاری را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید بهره‌وری رم سیستم را پیش از ارتقا (یا اورکلاک) مورد آزمون قرار داده و با ذخیره‌سازی نتایج، آن را با نتایج بعد از ارتقا (یا اورکلاک) مقایسه کنید.

همه اورکلاکرها در دنیای سخت افزار می‌دانند که حافظه رم نقش مهم و کلیدی را در نتیجه نهایی اورکلاک سخت افزار بر عهده دارد. اگر شما نیز در رابطه با نحوه کارکرد رم خود پس از اورکلاک سیستم کنجکاو هستید، ما برایتان نرم افزاری را در نظر داریم که می‌تواند سرعت خواندن، نوشتن و یا مدت زمان لازم برای کپی فایل توسط رم را برایتان اندازه‌گیری کند تا بتوانید نتایج آن را در چندین سیستم مختلف با همدیگر مقایسه کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار MaxxMEM2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MaxxMEM2 :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان بنچمارک گرفتن از سخت افزار سیستم در شرایط مختلف

– امکان ذخیره‌سازی نتایج برای استفاده و مقایسه در زمان‌های بعدی

– امکان نمایش سرعت خواندن/نوشتن/کپی فایل توسط رم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MaxxMEM2.cover1  300x300 - دانلود MaxxMEM2 3.0.23.15 - ابزار تست و بنچمارک حافظه رم در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR