دانلود A-Tools Free Edition 9.1.1.1 x86/x64 – مدیریت و به اشتراک‌گذاری فایل‌های اکسل در شبکه

دانلود A-Tools Free Edition 9.1.1.1 - مدیریت و به اشتراک‌گذاری فایل‌های اکسل در شبکه

 

دانلود A-Tools Free Edition

| مدیریت و به اشتراک‌گذاری فایل‌های اکسل در شبکه |

 

A-Tools Free Edition 9.1.1.1 x86/x64 نام یک نرم افزار رایگان و قوی در زمینه به اشتراک‌گذاری فایل‌های اکسل تحت شبکه محلی است. به کمک این نرم افزار، کاربر می‌تواند فایل‌های اکسل را در شبکه محلی مدیریت کند و یا اینکه در صورت تمایل آن را با دیگر همکاران خود به اشتراک بگذارد. یکی از عمده نیازهای کاربران فعال در یک شبکه محلی این است که تازه‌ترین نسخه از فایل‌ها در شبکه در دسترس همگان قرار داشته و آخرین تغییرات نیز برای آن‌ها قابل دریافت باشد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار کمکی برای فایل‌های اکسل است که امکانات گسترده‌ای را در اختیار کاربران آن قرار می‌دهد. به عنوان مثال، در یک زمان کاربر می‌تواند به آخرین نسخه فایل اکسل در شبکه دسترسی داشته و اقدام به ویرایش آن کند. علاوه بر این، امکانی هم در این برنامه فراهم شده که سطوح دسترسی متناسب با هر گروه از کاربران قابل تنظیم باشد تا از امکان دسترسی‌ غیرمجاز دیگر کاربران به فایل‌ها جلوگیری گردد.

یکی دیگر از امکانات محبوب این نرم افزار، توانایی اجرای کوئری بر روی فایل‌های اکسل موجود در شبکه است که بدین طریق کاربر می‌تواند با اجرای یک دستور ساده، داده مدنظر خود را به راحتی از سند به اشتراک‌گذاری شده استخراج نماید. کاربران حاضر در شبکه کامپیوتری می‌توانند از طریق پروتکل TCP/IP به مجموعه فایل‌های موجود در شبکه دسترسی داشته و متناسب با سطح دسترسی خود اقدام به خواندن فایل و یا ویرایش اسناد نمایند. علاوه بر این، امکانی نیز مهیاست تا بتوان از طریق فایل اکسل کوئری‌های مختلف را بر روی پایگاه داده‌ها به اجرا درآورد و از خروجی آن در هریک از کاربرگ‌ها در فایل اکسل بهره برد. هم اکنون می توانید نرم افزار A-Tools Free Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار A-Tools Free Edition :

– امکان به اشتراک‌گذاری فایل اکسل در شبکه با دیگر کاربران

– امکان محدودسازی سطوح دسترسی کاربران

– امکان تغییر در سطح دسترسی کاربر بر حسب ویرایش سلول به سلول شیت‌ها

– امکان جلوگیری از امکان پرینت و یا کپی کردن شیت‌ها

– امکان گفتگو با دیگر کاربران در اکسل

– قابلیت اجرای کوئری اس‌کیو‌ال (SQL) برای استخراج داده‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

A Tools Free Edition.cover1  300x222 - دانلود A-Tools Free Edition 9.1.1.1 x86/x64 - مدیریت و به اشتراک‌گذاری فایل‌های اکسل در شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 30 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR