دانلود بازی Football Agent – Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 – مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Football Agent - Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Football Agent – Mobile Scout Manager 2019 برای اندروید

| بازی مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Football Agent – Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Bambo Studio است. در این بازی اندرویدی، شما به عنوان یک فرد ماهر و خبره در بیرون از مستطیل سبز رنگ ایفای نقش خواهید کرد. همانطور که می‌دانید، ورزش فوتبال در دنیای امروز به عنوان یک تجارت پردرآمد به شمار می‌رود. هم بازیکنان، هم سرمربیان و حتی مدیر برنامه‌ها می‌توانند با کسب مهارت و تجربه در زمینه فعالیت خود به درآمد و محبوبیت فوق‌العاده برسند. در این بازی، قرار است که شما خودتان را به عنوان یک مدیر برنامه فوتبالی مطرح ساخته و از این طریق به شهرت و ثروت برسید. با بازیکنان مطرح در باشگاه‌های مختلف دنیا وارد مذاکره شده و با به خدمت گرفتن آن‌ها تورنمنت‌های مختلف فوتبالی را با موفقیت پشت سر بگذارید.

شما یک مدیر برنامه فوتبالی هستید. موفقیت شما در مذاکرات با بازیکنان و عقد قرارداد آن‌ها با باشگاه‌های محبوب در سراسر دنیا، می‌تواند علاقه‌مندان بیشتری را به مسابقات جذب کند. در طول هر فصل از رقابت‌ها، شما باید نگاهی دقیق به آمارها داشته و بازیکنان مطرح باشگاه‌ها را زیر نظر بگیرید. با ارائه پیشنهادات وسوسه‌انگیز، آن‌ها را برای باشگاه‌های خواهان جذب و از این طریق به درآمد قابل توجهی برسید! هرچند که فعالیت شما در بازی بیرون از مستطیل سبز رنگ انجام می‌گیرد، ولی با این حال پیروزی در تورنمنت‌ها و کسب مقام‌های قهرمانی نیز در سود و درآمد شما نیز تاثیرگذار بوده و می‌تواند به عنوان یک موفقیت بزرگ برای شغل شما به حساب آید. هم اکنون می توانید بازی Football Agent – Mobile Scout Manager 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Football Agent – Mobile Scout Manager 2019 :

– امکان مدیریت کردن بازیکنان نزدیک

– امکان جابه‌جایی بازیکنان در فصل نقل و انتقالات

– امکان کسب درآمد از موفقیت بازیکنان در باشگاه جدید

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

– گرافیک عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Football.Agent . .Mobile.Scout .Manager.20191 150x84 - دانلود بازی Football Agent - Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Football.Agent . .Mobile.Scout .Manager.20192 150x84 - دانلود بازی Football Agent - Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Football.Agent . .Mobile.Scout .Manager.20193 150x84 - دانلود بازی Football Agent - Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت Football.Agent . .Mobile.Scout .Manager.20194 150x84 - دانلود بازی Football Agent - Mobile Scout Manager 2019 2.0.2 - مدیر برنامه فوتبالی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR