دانلود بازی Traffic Speed Rider 1.1.2 – موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Traffic Speed Rider 1.1.2 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Traffic Speed Rider برای اندروید

| بازی موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Traffic Speed Rider 1.1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک موتورسواری از استودیوی بازی سازی Clicker FunTime است. ترکیبی از سرگرمی و هیجان! این شعاری است که سازندگان بازی موتورسواری در ترافیک، معرفی بازی را با آن شروع کرده‌اند. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به تجربه رقابت‌های جذاب و هیجان‌انگیز موتورسواری هستید، پیشهاد ما این است که فرصت تجربه بازی فعلی را به هیچ وجه از دست ندهید. در این بازی شما مسابقات را با انتخاب یک موتورسیکلت دلخواه آغاز می‌کنید. در ادامه با پیروزی هرچه بیشتر در رقابت‌ها، هم می‌توانید موتورسیکلت‌های جدید را خریداری کنید و هم اینکه موتور فعلی خود را از دیدگاه فنی و ظاهری ارتقا دهید.

گرافیک جذاب و چشم‌نواز بازی، اولین چیزی است که در بدو ورود به آن تجربه خواهید کرد. کنترل موتورسیکلت در بازی به کمک سنسور حرکتی گوشی یا تبلت اندرویدی شما انجام خواهد گرفت و برای حرکت دادن موتورسیکلت خود به جهات مختلف، باید دستگاه خود را به چپ یا راست چرخش دهید. این امکان، محبوبیت بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان به سری بازی‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری دارد که جذابیت خاصی را به حال و هوای آن می‌بخشد. صداپردازی بسیار عالی، امکان راندن موتورسیکلت در محیط‌های مختلف و شبیه‌سازی شرایط آب و هوایی متنوع از دیگر خصوصیات این بازی سرگرم‌کننده به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Traffic Speed Rider را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Traffic Speed Rider :

– دارا بودن گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

– امکان لمس صفحه به صورت ممتد برای بالا بردن سرعت موتورسیکلت

– دارا بودن امکان تغییر جهت موتور با حرکت دادن گوشی

– دارا بودن شرایط آب و هوایی مختلف برای فضای بازی

– امکان خریداری موتورسیکلت‌های جدید

– قابلیت شخصی‌سازی موتورها

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و جذاب

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Traffic.Speed .Rider2  150x84 - دانلود بازی Traffic Speed Rider 1.1.2 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Traffic.Speed .Rider1  1 150x84 - دانلود بازی Traffic Speed Rider 1.1.2 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Traffic.Speed .Rider3  1 150x84 - دانلود بازی Traffic Speed Rider 1.1.2 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Traffic.Speed .Rider4  1 150x84 - دانلود بازی Traffic Speed Rider 1.1.2 - موتورسواری در ترافیک برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 + 132 + 168 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR